Nu er det jo så ude i kommunerne at pengene bruges. Og i de borgerlige kommuner jeg kender til kører institutionerne langt bedre. Kbh kommune er pilrådden og ræverød - og netop her er de institutioner som man har stillet skarpt på.
Du må have et virkeligt indgående kendskab til hele Københavns Kommune, siden du kan udtale dig så sikker.
Vi har kun haft gode oplevelser i København. Uanset hvilke del af kommunen, vi har interageret med. Så heldigvis er der lyspunkter for dem af os, der har brug for det
Vi er btw enige om, at programmet om daginstitutioner var frygtelige og vi har endda en personlig relation til det ene sted. Så mit hjerte krøllede sig sammen ekstra hårdt. Med jeg maner alligevel til besindighed. Antallet af institutioner med anmærkninger svarer til 5% af den samlede institutionsmasse. Så de 95% af institutionerne et uden anmærkninger. Hvordan står det til i din egen bopælskommune - har du tjekket det?
Trådstarter: jeg tror på det humanistiske menneskesyn hvor vi prioriteter hinanden, uddannelse, sundhed, børn og miljø. Også hvis der betyder, at de rigeste og topskattebetalerne skal betale lidt mere. Det har de (og mig selv) så rigeligt råd til. Så jeg har stemt SF. Som altid.
Vh.
Anmeld
Citér