easis produkter og IUI behandling langt indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2019

Anonym trådstarter

Hejsa

vi skal måske insemineres lørdag eller mandag da mine æg pt er 12 mm.. vi lever ret usundt herhjemme det ved vi godt for vi er nemlig temmelig glade for is.. vi elsker ben and jerry men da det er dyrt så prøver vi at holde det til weekender selv om det ofte glipper og vi får det alt for ofte 4 gange på en uge  jeg elsker easis produkter og vi bruger dem ret meget faktisk både til morgenmad snack og også alle hverdage da jeg spiser is hver aften for dem.. vores største vane er nemlig at spise is hver aften (ja ved det usundt men kan simpelhent ikke stoppe har virkelig forsøgt) jeg er ikke tyk men bruger easis for at bedre kan tillade mig det.. men nu står vi i den lykkelig situation at vi måske allerede kan starte behandlingen op så hurtig hvilket ikke var forventet og nu har jeg for 3 uger siden fyldt fryseren med 30 ispinde fra easis og en masse af deres chokolade muslii da vi ikke forventet det ville ske så hurtig fordi min mens springer så meget... nu er jeg jo i vildrede for vil helst ikke smide alle de is ud og det jo ikke sikkert det lykkes i første forsøg? vil det skade fosteret vis jeg spiser de 30 ispinde og derefter stopper med alle de sødstoffer? jeg har nemlig allerede skåret mit 2 liter pepsi max væk så mangler lige de her ting også.. men den is er bare så vigtig for mig glæder mig til den hele dagen (ja mit liv er ret kedeligt ) så når jeg bliver gravid vil jeg nok vælge og se om jeg kan stoppe mit isforbrug og ellers spise normale vare og så smide de ekstra kilo efter fødslen..... mit spørgsmål er på dette lange indlæg. ville i turde og spise de her produkter til jeg har ryddet lageret eller ville i smide dem ud? for ja har hørt sødstoffer er skadelig og ved mange af jer sikkert ryster på hoved over mit forbrug af det men det mit valg og min krop. mit store ønske om et barn må bare ikke komme i fare fordi jeg spiser de is ud ...  ret rodet fordi jeg skriver fra min mands mobil.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2019

HapsHapsHaps

Hvis du spiser én is om dagen fordi du virkelig nyder det - så bliv da ved med det Jeg tror på ingen måde der er noget at være nervøs for. Lad for guds skyld være med at spise alle 30 is på meget kort tid - bliv ved med at spise én en gang imellem. 

Jeg kan godt forstå at du gerne vil gøre alt det bedste i forhold til en graviditet, og at overdrive dit indtag af hvad som helst er aldrig en god ting, uanset om man er gravid eller ej. Jeg er gravid med termin om et par dage, og jeg har drukket light sodavand gennem hele min graviditet. På et tidspunkt var trangen til Pepsi max så stor at jeg kunne drikke flere liter hver dag. Det var alt for voldsomt, så jeg begyndte at drikke danskvand med smag i stedet , uden sukker eller sødestoffer. Jeg drak stadig Pepsi max, men bare en enkelt dåse om dagen. Det har jeg ikke dårlig samvittighed over.

Nyd din is og sommeren - og jeg håber du bliver gravid!

Anmeld Citér

5. juni 2019

Anonym trådstarter

HapsHapsHaps skriver:

Hvis du spiser én is om dagen fordi du virkelig nyder det - så bliv da ved med det Jeg tror på ingen måde der er noget at være nervøs for. Lad for guds skyld være med at spise alle 30 is på meget kort tid - bliv ved med at spise én en gang imellem. 

Jeg kan godt forstå at du gerne vil gøre alt det bedste i forhold til en graviditet, og at overdrive dit indtag af hvad som helst er aldrig en god ting, uanset om man er gravid eller ej. Jeg er gravid med termin om et par dage, og jeg har drukket light sodavand gennem hele min graviditet. På et tidspunkt var trangen til Pepsi max så stor at jeg kunne drikke flere liter hver dag. Det var alt for voldsomt, så jeg begyndte at drikke danskvand med smag i stedet , uden sukker eller sødestoffer. Jeg drak stadig Pepsi max, men bare en enkelt dåse om dagen. Det har jeg ikke dårlig samvittighed over.

Nyd din is og sommeren - og jeg håber du bliver gravid!

Tusind tak for svar <3 

Jeg er mere rolig nu og tør derfor godt spise den ene is om dagen. Jeg ville bare ikke gøre det vis det virkelig var voldsomt skadeligt. stopper selvfølgelig med dem når fryseren er fyldt. så må jeg spise den normale version. dog skal jeg nok ikke have det hver dag det er jo ikke sundt med alt det sukker. hvorfor mon man så nemt kan bilde sig selv ind at easis er sundere fordi der intet sukker er i men det jo ikke sundt fordi de fyldt af sødstoffer. Jeg elsker virkelig de flest af deres produkter. Eksempelvis deres mandel ispind den er meget bedre ind Magnum mandel. Den er nemlig meget sød 

Pepsi max er virkelig også bare sååå godt 

Dog er jeg klar over koffein i den mængde både er dårligt for mig og mit kommende barn så derfor trappet jeg ned via dåser. Fordi jeg før har stoppet brat. Det gav migræne fordi jeg var van til flere liter dagligt. Så jeg trappet ned først 4 dåser så 3 i 2 dage så 2 dåser i 2 dage og så 1 dåse indtil kassen var tømt... Og jo savner det sindsygt meget især disse varme dage.Sådan et glas koldt Pepsi max 

Hvor dejligt og høre du er sidst i graviditeten. held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.