Øreringe til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juni 2019

MorTil3+

Min datter har fået hul i ørerne i påsken og vil nu ha nye øreringe i, og så er det jeg bliver i tvivl om hvilke jeg skal købe. Jeg er selv meget sart og bruger kun kirurgisk stål da alt andet klør i mine øre nu har jeg så også stretch. Nå men er sølv og guld øreringe ok til børn eller skal jeg købe nogle i kirurgisk stål eller medicinsk plastik til hende også nu når jeg ikke kan tåle andet. Der er bare ikke lige så stort udvalg i de to materialer. Hvad køber i til jeres børn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2019

Tullepoder

Vores pige fik huller i ørene i januar. Vi har valgt at bruge kirurgisk plastik. For at mindske risikoen for allergi. Vi har købt dem der hedder Blomdahl. Det smarte ved dem er at skulle hun komme ud for at hun sidder fast med dem, så knækker de og derved undgår man skader ved hullet i øret.

Vi har dog fået af vide så længe man bruger ægte øreringe, altså sølv og guld, så burde man være sikker. Det eneste man skal være opmærksom på er at man ikke får lukket låsen helt tæt til øreflippen, så den ikke får luft.

Håber det gav mening ☺️

Anmeld Citér

4. juni 2019

Babilooo

Har aldrig hørt at sølv og guld skulle være et problem..?

Anmeld Citér

4. juni 2019

Mom

Profilbillede for Mom

Vores datter har kun sølvøreringe, og det har ikke givet problemer

Anmeld Citér

4. juni 2019

321

MorTil3+ skriver:

Min datter har fået hul i ørerne i påsken og vil nu ha nye øreringe i, og så er det jeg bliver i tvivl om hvilke jeg skal købe. Jeg er selv meget sart og bruger kun kirurgisk stål da alt andet klør i mine øre nu har jeg så også stretch. Nå men er sølv og guld øreringe ok til børn eller skal jeg købe nogle i kirurgisk stål eller medicinsk plastik til hende også nu når jeg ikke kan tåle andet. Der er bare ikke lige så stort udvalg i de to materialer. Hvad køber i til jeres børn?

Jeg har samme problem. Kan ikke holde ud af gå med guld og sølv. Fik at vide at der også er noget i guld og sølv man kan reagere på. Så overvejer at prøve dem fra Blomdahl, de har faktisk et pænt udvalg. Vil også købe dem fra Blomdahl til mine børn når de skal have nogen, blot for en sikkerheds skyld. 

Anmeld Citér

4. juni 2019

biniek

Jeg ville ikke bruge guld eller sølv.

Vi bruger alle stål i vores familje og vi er alle allergiske overfor både guld og sølv.

På både min mors og fars side af familjen.

Anmeld Citér

4. juni 2019

MorTil3+

biniek skriver:

Vi bruger alle stål i vores familje og vi er alle allergiske overfor både guld og sølv.

Jeg kan nemlig heller ikke tåle guld og sølv, og det kan min mor heller ikke, så ved heller ikke om jeg tør at afprøve det på min datter.

Anmeld Citér

5. juni 2019

MorTil3+

Blomdahl har jeg kigget lidt på, hun har bare selv set nogen hun rigtig gerne vil ha og de er sølv, men ved ikke om det er smart når nu både mig og min mor ikke kan tåle det. 

Anmeld Citér

5. juni 2019

MorTil3+

biniek skriver:

Hvor køber i øreringe henne? Jeg køber jo kun i piercing shops da jeg har stretch og der er næsten alt kirurgisk stål. Men indtil videre er jeg kun stødt på blomdahl.

Anmeld Citér

5. juni 2019

biniek

MorTil3+ skriver:

Hvor køber i øreringe henne? Jeg køber jo kun i piercing shops da jeg har stretch og der er næsten alt kirurgisk stål. Men indtil videre er jeg kun stødt på blomdahl.

De er desværre ikkr købt i landet og jeg ved ikke hvad det hedder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.