Hårvækst på maven... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hej piger..

Efter jeg er blevet gravid, er hårene på min mave desværre blevet mere tydelige og mørke. Det gør mig frygtelig ked af det og gør at jeg slet ikke har lyst til at vise min mave til nogle.

Andre der lider af det eller ved hvad man kan gøre mod det?

På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Diana...

De fleste gravide får hår på maven når de gravide jeg kender ikke nogen der ikke har haft det og tro mig de forsvinder når du har født eller lidt efter min mave er så fin igen.

Kram til dig.

Anmeld

20. oktober 2009

Berg

He he, jeg var også helt lodden (små dun) på maven da jeg ventede min søn. Det gik heldigvis over igen kort efter fødslen.

Men jeg vil give dig ret, sexet er det ikke.

Anmeld

20. oktober 2009

RumlesMor

Anonym skriver:

Hej piger..

Efter jeg er blevet gravid, er hårene på min mave desværre blevet mere tydelige og mørke. Det gør mig frygtelig ked af det og gør at jeg slet ikke har lyst til at vise min mave til nogle.

Andre der lider af det eller ved hvad man kan gøre mod det?

På forhånd tak...

Hej,

Tror først jeg lagde mærke til det i den sidste halvdel af min graviditet (1.gang) og det var mere enkelte hår som nærmest blev kulsorte - jeg barberede dem af...

Tror ikke man kan gøre noget som sådan , kroppen ændrer sig jo undervejs - men det holdt op efter jeg havde født.

Og tro mig, det er sikkert kun dig der lægger mærke til det...

Anmeld

20. oktober 2009

christina2412

det er helt normalt  kan du ikke holde det ud, så baber dem af, men de kommer igen, men så må du bare gøre det igen

som en anden skriver de forsvinder igen, når du har født.

christina 36+5

Anmeld

20. oktober 2009

Tulle28

Ja det er helt normalt når man er gravid. Fortvivl ikke - frem med skraberen eller pincetten (avs - men det holder længere:-))

Knus Tulle

Anmeld

20. oktober 2009

Mira0911

Aha!! Intet er forsvundet her efter jeg har født! Bliver værre og værre...

Anmeld

20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Problemet er det er ikke bare et par enkle hår der er sorte, det er alle hårene på maven! Mens hårvæksten andre steder er normalt og ikke ændret overhovedet.

Og jeg er desværre ikke den eneste der har lagt mærke til det

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

Jeg havde samme problem, men lod dem være og de er altså forsvundet igen.. så tror bare man skal lære at leve med det, jeg gik faktisk i svømmehallen i nikini, og der var bestemt ingen der kommenterede det..

Knuz fra Jane

Anmeld

20. oktober 2009

LineD

Jeg har det også, mit minder nærmest om den der "racerbane" mænd også har fra navlen til skridtet, kan ikke huske hvad den hedder På resten af maven har jeg bare fået "dun" Jeg var/er også ret ked af dem, men det er en del af den forandring man går igennem, jeg joker mig lidt igennem det, det er sådan jeg takler ting jeg ikke helt kan styre, herhjemme er det heller ikke gået ubemærket forbi Men så mobber jeg bare manden med så meget andet Op med humøret og hold fokus på det store positive mirakel i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.