Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer derude
lige hurtig spørgsmål. Der er fars dag på onsdag. Hvad giver i jeres mænd på fars dag? Jeg er for første gang sent på den og Tom for ideer.
Være sød at hjælp mig. Hvad har i købt eller vil købe?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her giver vi ingenting og har aldrig gjort, det siger os intet :-) .
Men kan du ikke lave et fint kort og et “gavekort” til massage og middag, som du laver?
Eller se, om der billetter til noget stand-up også lave et kort til det?
Jeg har købt en lædernøglering hvor der står “far“ på, 5 par Bjørn borg boxershorts (han MANGLER) , en æske “jeg elsker dig”-flødeboller og den specialøl han bedst kan lide ..
min egen far får en stor gavekurv med diverse godter og specialøl
Vi laver en familieudflugt på dagen - uden at børnenes far ved det. Sidste år overraskede vi ham med en tur i Randers Regnskov, og det var et kæmpe hit hos ham
CBbaby skriver: Her giver vi ingenting og har aldrig gjort, det siger os intet :-) . Men kan du ikke lave et fint kort og et “gavekort” til massage og middag, som du laver? Eller se, om der billetter til noget stand-up også lave et kort til det?
Jeg tænkt også på at lave lækker straks bøf med sovs og katofler men synes at han skal ha en lille gave.
Janet1989 skriver: Jeg har købt en lædernøglering hvor der står “far“ på, 5 par Bjørn borg boxershorts (han MANGLER) , en æske “jeg elsker dig”-flødeboller og den specialøl han bedst kan lide .. min egen far får en stor gavekurv med diverse godter og specialøl
Må jeg spørger hvor du købt den lædernøglering henne? Og hvor købt du de der jeg elsker dig flødeboller?
Septemberbarn2018 skriver: Vi laver en familieudflugt på dagen - uden at børnenes far ved det. Sidste år overraskede vi ham med en tur i Randers Regnskov, og det var et kæmpe hit hos ham
Årh det også hyggeligt også god ide
Ny dyne og hovedpude
Jeg satser på at lillesøster kommer onsdag :- D
kamikaze skriver: Jeg satser på at lillesøster kommer onsdag :- D
Haha ej sjovt sagt men alligvelet sødt og rørende. Og tænk hvis det virkelig sker i hvert fald held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128