Bange for piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg ønsker mig helt vildt en piercing i toppen eller i 'midten' af øret. Men jeg er en kylling og bange for smerte. 

Kast lige lidt gode råd til mig, så jeg kan tage mig sammen. Kan man gøre noget for smerten?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ønsker mig helt vildt en piercing i toppen eller i 'midten' af øret. Men jeg er en kylling og bange for smerte. 

Kast lige lidt gode råd til mig, så jeg kan tage mig sammen. Kan man gøre noget for smerten?

Hvis du skal have lavet i toppen så kan kun anbefale at du får den lavet hos en rigtig piercer og ikke i en smykkebutik der skyder den i. 

Jeg fik lavet min der for 16 år siden, havde den i i en måned og tog den ud grundet konstante infektioner. Den dag idag får jeg stadig infektioner selvom jeg ikke har haft ring eller stift i i 16 år. 

Kan ikke komme med noget råd mht smerten da jeg aldrig har syntes rigtige piercinger gør ondt trods jeg har både i navle, tunge og klitoris.

Anmeld Citér

29. maj 2019

MT_2011

Uanset hvad vil du opleve en hurtig smerte, da det trods alt er en nål du får igennem . Du kan bedøve øret med is på først, hvis pierceren siger god for det  

Anmeld Citér

29. maj 2019

Babilooo

Trylle creme  kaldet emla creme. Det bedøver nerver

Anmeld Citér

31. maj 2019

altogintet

Anonym skriver:

Hvis du med “midten af øret” mener en tragus piercing, så ja - på mig gjorde det ondt. Ikke længe, og ikke mens han piercede, men da han skulle sætte låsen på. Der er ikke meget plads deromme, om han bare var fummelfingret ved jeg ikke, men det gjorde i hvert fald relativt ondt. Til trods for det ville jeg helt sikkert have lavet den igen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.