hvad skal jeg pakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
3 synes godt om
24. maj 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi skal til rund fødselsdag i morgen, så jeg er ved at finde de ting vi skal have med/på.

Jeg ved at der også kommer andre børn til fødselsdagen, men min 5-årige datter har kun mødt den én gang og det er 8-9 mdr. siden. Jeg ved at enten falder de i hak og hygger sig hele dagen, eller også bliver hun utryg over dem alle sammen og vil være alene, så jeg tænker at jeg vil pakke noget skiftetøj til hende (better safe than sorry ) og så en "soloaktivitet" som f.eks. vores tablet.

Jeg er så i tvivl om jeg kommer til at "baby-e" hende hvis jeg tager hendes tæppe med. Hun bruger tæppet herhjemme hvis hun er syg eller træt og det var et hun stort set altid var pakket i da hun var spæd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2019

LSS

Hvis tæppet fungere for din datter. Så tag det med 

Anmeld Citér

24. maj 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Ms.Momo skriver:

Vi skal til rund fødselsdag i morgen, så jeg er ved at finde de ting vi skal have med/på.

Jeg ved at der også kommer andre børn til fødselsdagen, men min 5-årige datter har kun mødt den én gang og det er 8-9 mdr. siden. Jeg ved at enten falder de i hak og hygger sig hele dagen, eller også bliver hun utryg over dem alle sammen og vil være alene, så jeg tænker at jeg vil pakke noget skiftetøj til hende (better safe than sorry ) og så en "soloaktivitet" som f.eks. vores tablet.

Jeg er så i tvivl om jeg kommer til at "baby-e" hende hvis jeg tager hendes tæppe med. Hun bruger tæppet herhjemme hvis hun er syg eller træt og det var et hun stort set altid var pakket i da hun var spæd.

Det er vel det samme som hvis et barn tager en bamse med, som de går rundt med/sidder med når de begynder at blive trætte. 
Hvis I ved det bliver en lang dag, og hun kan ende med at blive træt, og hun gerne vil have sit tæppe, skal hun da også have lov til det. 

Anmeld Citér

24. maj 2019

Ms.Momo

BAE skriver:

Det er vel det samme som hvis et barn tager en bamse med, som de går rundt med/sidder med når de begynder at blive trætte. 
Hvis I ved det bliver en lang dag, og hun kan ende med at blive træt, og hun gerne vil have sit tæppe, skal hun da også have lov til det. 

det var nemlig også det jeg tænkte.

noget af det bedste hun ved hvis hun er træt, er at få lov til at sidde mave mod mave og tæppet om sig.

Anmeld Citér

24. maj 2019

Camillos

Ms.Momo skriver:

Min 6 snart 7 årige datter elsker også sit tæppe og har haft det med sig overalt sidens hun var spæd 

Anmeld Citér

24. maj 2019

Missyou

Altså jeg synes det er og Babygøre hende lidt og jeg ville ikke gøre det til min 5-årige. Jeg synes de er store nok til at være der på lige fod med alle andre uden specielle hensyn. Men børn er forskellige så hvis det er det der fungerer for jer og for din datter, skal du da helt sikkert gøre det. ☺️

Anmeld Citér

26. maj 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ms.Momo skriver:

Jeg ville ikke tage iPad med. Jeg ville tage papir og farveblyanter med. Og så vil jeg hjælpe hende til at komme ind i legen med de andre 

Anmeld Citér

26. maj 2019

Ms.Momo

Vi pakkede lidt skiftetøj, tablet og tæppet.

Vi endte med at få glæde af tæppet da hun var træt ovenpå en lang transport og utrygt ved de mange fremmede mennesker, men det tog kun et kvarters tid før hun og drengene havde set hinanden an. Senere på aftenen puttede hun sig med tæppet under vores bord og faldt i søvn.

Tabletten og skiftetøjet kom slet ikke op af tasken. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.