Er der nogle forskel på de to ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg skriv i går en SMS til en rigtig god ven hvor jeg skriv et kram til dig med den smiley  ( se billedet )   da jeg altid har troede den betyd af giv et kram nu er jeg dog kommet mange i tvivl efter en søge på google for efter hvad jeg kan læse mig frem til betyder den af du giv et knus

spørgmål til jer har jeg lave en dum fejl ved af brug den  smiley eller betyder de to ord det sammen ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skriv i går en SMS til en rigtig god ven hvor jeg skriv et kram til dig med den smiley  ( se billedet )   da jeg altid har troede den betyd af giv et kram nu er jeg dog kommet mange i tvivl efter en søge på google for efter hvad jeg kan læse mig frem til betyder den af du giv et knus

spørgmål til jer har jeg lave en dum fejl ved af brug den  smiley eller betyder de to ord det sammen ? 

Kram og knus er den samme handling bare to forskellige ord. 

Anmeld Citér

23. maj 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Personligt har jeg altid brugt det til det samme  men efter at læse dit spørgsmål blev jeg selv i tvivl og tjekkede Gyldendals ordbog, og der står kram og knus som synonymer for "omfavnelse" 

Anmeld Citér

23. maj 2019

Anonym

Jeg vil sige de to ord betyder dette

Anmeld Citér

23. maj 2019

Soonmom

Kram og knus er det samme. 

Personligt har jeg aldrig brugt den, da jeg ikke kan se hvad den skal forstille, men det ved jeg så nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.