Hjertescanning på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Dictes mor

På mandag skal vi til hjertescanning, og jeg glæder mig som en sindsyg. Jeg tror ikke, at der er noget galt, så jeg glæder mig bare til at se den lille Det bliver så sjovt. Jeg kan mærke den en del for tiden, især når den vender og drejer sig inde i maven, det er sjovt. Så jeg tror at alt går godt, selvom størrelsen på maven har stået stille nu i et par uger eller tre, men men men det er jo nok også fint nok, så tager jeg jo heller ikke så meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Åh hvor bliver det dejligt at se gavtyven derinde.

-Og selvf. er alt som det skal være, ingen tvivl om det.

Glæder mig til at læse på mandag hvor stor en oplevelse det er at se betterøv igen

Ps. Kike ekstra godt på skærmen på mandag. Til Malucca hjertescannig var det i 3 og 4d. Og det er altså bare EKSTRA fantastisk, for man kan se alle detaljer. (-Og prøv at spørg om i ikke må få et billede med hjem i 3/4d, det fik jeg)

Anmeld

20. oktober 2009

oo

jeg er sikker på din frømand har det godt - eller frøfrue, for jeg hepper jo på en Emma men det blir da vildt spændende at kukkelure ind i maven igen og se alt det mirakuløse der foregår derinde

Anmeld

20. oktober 2009

NaFe

Uha der ikke noget bedre end a se sin lille spire på den skærm...og syntes det fantastisk a du bare kan se det på en positiv måde og er da også sikker på der intet er galt med den lille... Så håber bare i får endnu en god oplevelse sammen med jeres kommende barn..'

knus

Anmeld

21. oktober 2009

Karo

Hvor dejligt at tiden endelig er kommet til hjertescanningen. Det bliver dejligt for jer at få et lille kig ind til den lille, som helt sikkert er perfekt

Anmeld

21. oktober 2009

Jules

Åhhh hvor spænende

Kan godt forstå du glæder dig...

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Kan godt forstå du glæder dig,  bliver da super dejligt lige at få lov til at kigge til den lille og sige hej til den

Og selvfølgelig er alt fint og dejligt du tager det så positivt i stedet for alle dem der tror alt og ingenting er galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.