Hvor gammel var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.793 visninger
10 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2019

Anonym trådstarter

Helt ærligt hvor gamle var i første gang i blev seksualiserede? 

Jeg var mellem 11-12 år 

Samt har jeg aldrig i mit liv siden, jeg lige var ved at få bryst og min menstruation kom ved 13-14 år får mere opmærksomhed fra mænd end på det tidspunkt - husker jeg fik så mange kommentar om hvor lækker jeg var og smuk, og jeg ser billeder nu jeg ligner en på 12 år med bryster 

Føj skræmmende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg var mellem 11-12 år 

Samt har jeg aldrig i mit liv siden, jeg lige var ved at få bryst og min menstruation kom ved 13-14 år får mere opmærksomhed fra mænd end på det tidspunkt - husker jeg fik så mange kommentar om hvor lækker jeg var og smuk, og jeg ser billeder nu jeg ligner en på 12 år med bryster 

Føj skræmmende

Seksualiserede? Hvad mener du? Det betyder, at andre opfatter én som en seksuel “genstand”, men man kan da ikke vide, hvornår nogen begyndte at opfatte én på den måde. 

Anmeld Citér

22. maj 2019

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Seksualiserede? Hvad mener du? Det betyder, at andre opfatter én som en seksuel “genstand”, men man kan da ikke vide, hvornår nogen begyndte at opfatte én på den måde. 

Når i mærkede det selvfølge ..... 

selvfølge kan man ikke læse andre tanker .... hello, om du kunne det var du meget rig.

Anmeld Citér

22. maj 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

selvfølge kan man ikke læse andre tanker .... hello, om du kunne det var du meget rig.

Må jeg spørge, hvor gammel du er?

Anmeld Citér

22. maj 2019

Anonym

Unicorn1 skriver:

Må jeg spørge, hvor gammel du er?

Det vil jeg også gerne høre. 

Og hvorfor vil du vide det trådstarter? Hvad er formålet med det? 

Anmeld Citér

22. maj 2019

Sprit25

Jeg lå ikke mærke til det før jeg selv fik en interesse i drenge så hvad 13 år? 

Jeg observerer det stadig ikke medmindre det meget direkte eller jeg selv synes det er en attraktiv mand  

Anmeld Citér

22. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var mellem 11-12 år 

Føj skræmmende

Man er da ikke seksualiseret blot fordi at nogen siger man er smuk eller lækker? I så fald så har jeg og mange andre seksualiseret både min nevø, niece og min egen søn siden de var spæd? 

Jeg siger dagligt til min søn på 4 år at han er smuk og lækker  ?

Ellers forstår jeg ikke dit spørgsmål. 

Anmeld Citér

22. maj 2019

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg var mellem 11-12 år 

Føj skræmmende

Jeg var 16 år 

Fødte mit første barn som 19 årig 

Anmeld Citér

22. maj 2019

Soonmom

Sexualiseret? Altså første gang man var sexuelt aktiv? Jeg forstår slet ikke spørgsmålet?

Hvis det er første gang man fik komplimenter på sit udseende er det vel helt tilbage fra man var baby, jeg giver da i hvert fald mine drenge komplimenter og har altid gjort og de er 2 og 3

Anmeld Citér

22. maj 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Altså hvornår jeg mærkede, at en anden så mig som genstand for sin seksualitet? Jeg var ni, da jeg blev udsat for et seksuelt overgreb - men det er jo ikke normalt, gudskelov. Som 11-12-årig havde jeg en mandlig lærer, der gramsede ret hæmningsløst på mig og flere andre piger i klassen. Og ellers oplevede jeg det jævnligt fra 14-års-alderen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.