mand og kone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
5 svar
2 synes godt om
22. maj 2019

Anonym trådstarter

jeg savner virkelig min mand efter jeg har født min pige.. Men hun sover på vores værelse.. Nogle idéer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

jeg savner virkelig min mand efter jeg har født min pige.. Men hun sover på vores værelse.. Nogle idéer?

Hvor gammel er jeres datter? 

vi har en datter på snart 2 år, der sover i vores soveværelse - vi har masser af sex! Vi gør det bare alle mulige andre steder, fx sofaen, badeværelse osv  

Sig det højt, tal om det - det plejer at hjælpe  

Anmeld Citér

22. maj 2019

Janet1989

Altså vores pige er et halvt år, vi gør det bare når hun sover i sin bedside crib ved siden af vores seng ... når hun først er i dyb søvn, så kan ikke engang en støvsuger vække hende 

Anmeld Citér

22. maj 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Hvor gammel er jeres datter? 

vi har en datter på snart 2 år, der sover i vores soveværelse - vi har masser af sex! Vi gør det bare alle mulige andre steder, fx sofaen, badeværelse osv  

Sig det højt, tal om det - det plejer at hjælpe  

Tak for svar ☺️

11 måneder er hun. Vores sex liv er gået i stå efter den lille.. Vi er meget trætte om aften. 

Anmeld Citér

22. maj 2019

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Altså vores pige er et halvt år, vi gør det bare når hun sover i sin bedside crib ved siden af vores seng ... når hun først er i dyb søvn, så kan ikke engang en støvsuger vække hende 

Uhaaa. Jeg vil helt gerne være alene med min mand hehe..  Jeg vil gerne tages hårdt. Men nærmeste kan vi ikke på grund af den lille 

Anmeld Citér

22. maj 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Gør det i stuen eller andre steder i huset.. Eller øv med hende, at hun skal sove på eget værelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.