min kæreste kører mig virkelig træt og jeg ved snart ikke om det her forhold er værd at kæmpe for.
han har langt til arbejde hvilket gør at han er væk hjemmefra 6-17:30. Normalt, når han kommer hjem, så ligger/sætter han sig på sofaen med vores 5-årige indtil maden er færdig en ½ times tid efter.
Vi har en aftale der hedder at han børster vores barns tænder og så læser jeg godnathistorie.
men det sidste lange stykke tid, så sætter han sig med sin Playstation og snakker med sine venner lige efter aftensmaden og overlader tandbørstning og evt. badning til mig. I weekender kan han også finde på at logge på og spille online om eftermiddagen/tidlig aften og så har han ikke tid til os. Jeg har endda hørt ham skælde vores barn ud og direkte sige "ti stille" når h*n prøvede at få fars opmærksomhed mens han var ved at spille med sine venner.
Hvis jeg endelig får ham overtalt til at vi skal se en film sammen, enten som familie eller bare os to, så ender det altid med at blive hvad han vil se i stedet for bare nogle gange at være noget jeg vil se.
Anmeld
Citér