Hej alle.
For nogle måneder siden ansøgte min genbo mig på facebook (de bor lige overfor vores hus). Jeg gik længe og overvejede om jeg skulle godkende eller ej, valgte dog så efter meeeget lang tid, til sidst at accepterer anmodningen. Men nu, nu har hun så også ansøgt mig på instagram, hvilket jeg synes er meget personligt for mig. Her ligger jeg billeder ud af min familie, vores hjem, ferier, venner osv.
Hun er sådan en nabo, som altid ved alt om alle, og ansøger alle i hele området. Vi er meget forskellige, og jeg har på ingen måde lyst til, at hun skal følge med i de billeder som jeg ligger op på instagram. På facebook kunne jeg lige gå med til det, da jeg aldrig deler noget, eller ligger billeder op derinde.
Ville i accepterer for nabofredens skyld, eller ville i lade være?
Ville bare have det helt anderledes, hvis det var nogen af de andre naboer, som vi snakker bedre med, og som ikke løber med "sladder". Men det ville jo også være dobbeltmoralsk, hvis nogen af de andre på vejen pludselig skulle ansøge mig, og jeg så godkender dem, men ikke hende. Det føles lidt underligt, når vi lige hilser på hinanden, og hun ved at jeg ikke vil godkende hende
What to do?
Anmeld
Citér