først positiv, så negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2019

Chraz

hej folkens.

Jeg vil gerne høre om andre har oplevet noget lignende: 

Jeg tog i dag en test som viste svagt positiv indenfor tidsrammen. Men efter en halv time da jeg kiggede igen var den negativ. Er der nogen der har prøvet det, og hvad var udfaldet? Jeg har postet billeder af testen, taget indenfor tid (De to nederste) og efter den halve time. (de to øverste)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2019

Milla22

Det er vist meget normalt at nærmest alle kan fremtrylle streger på den test, uden at være gravid. Det så vildt.. prøv en anden test fordi den der er ikke meget værd 

Anmeld Citér

14. maj 2019

Chraz

Milla22 skriver:

Det er vist meget normalt at nærmest alle kan fremtrylle streger på den test, uden at være gravid. Det så vildt.. prøv en anden test fordi den der er ikke meget værd 

Ej hvor vildt. Det har jeg aldrig prøvet før. Jeg har ofte oplevet det med at den blev positiv efter tid, men aldrig at den blev negativ efter tid �� 

må prøve et andet mærke. 

Anmeld Citér

14. maj 2019

ChesireKitty

Jeg har prøvet det samme med test fra rema1000. Jeg var ikke gravid. Jeg havde ellers nået at fortælle min mand det og da jeg så ville vise ham den positive test var den ikke længere positiv 

Anmeld Citér

14. maj 2019

Chraz

ChesireKitty skriver:

Jeg har prøvet det samme med test fra rema1000. Jeg var ikke gravid. Jeg havde ellers nået at fortælle min mand det og da jeg så ville vise ham den positive test var den ikke længere positiv 

Det er altså vildt mærkeligt. Det har jeg aldrig nogensinde hørt om før. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.