Menssmerter uden blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2019

Anonym trådstarter

Det begyndte igår faktisk gik på toilettet og kunne se mine trusser var lidt røde og der var en smule blod efter jeg havde tisset så vil kalde det en pletblødning måske... men idag gør det virkelig ondt sådan en rigtigt slem mens smerter men der er bare ingen  blødning ?? 

Hvad pokker kan det mon være ? 

Har haft min mens 1 gang efter fødsel så hat olle så meget at gå efter andet end sidste gang jeg havde min mens var den 28 marts så aner ikke hvordan min cyklus ser ud men hvis den skulle være normal er jeg jo gået rimelig meget over tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2019

Camillos

Anonym skriver:

Det begyndte igår faktisk gik på toilettet og kunne se mine trusser var lidt røde og der var en smule blod efter jeg havde tisset så vil kalde det en pletblødning måske... men idag gør det virkelig ondt sådan en rigtigt slem mens smerter men der er bare ingen  blødning ?? 

Hvad pokker kan det mon være ? 

Har haft min mens 1 gang efter fødsel så hat olle så meget at gå efter andet end sidste gang jeg havde min mens var den 28 marts så aner ikke hvordan min cyklus ser ud men hvis den skulle være normal er jeg jo gået rimelig meget over tid 

Kan du evt have fået en underlivs betændelse?.... 

Anmeld Citér

10. maj 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Kan du evt have fået en underlivs betændelse?.... 

Jeg ved ikke hvordan det føles  og bløder jo slet ikke 

Anmeld Citér

10. maj 2019

Camillos

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvordan det føles  og bløder jo slet ikke 

Det gør hammer ondt... Og hvis det fortsætter så tag et smut til lægen.. Du har ikke noget ildelugtende udflåd eller andet?

Anmeld Citér

10. maj 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det gør hammer ondt... Og hvis det fortsætter så tag et smut til lægen.. Du har ikke noget ildelugtende udflåd eller andet?

Nej det lugter ikke og har normal farve men ja jeg må se tiden an 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.