dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

nanaz

jeg har en søn på snart 10 måneder. og han er startet i dagpleje igår. dog er han der kun lige i to timer til at starte med så vi tager det stille og rogligt.. men nu er der ca en månede til jeg starter på arbejde igen ( meningen er a når vi har ordenlig styr på dagpleje så vil jeg søge noget nyt, da jeg helst ikk vil tilbage til mit gamle men det er nødvendigheden ellers)

men jeg har gået med en bette skyldfølelse over a have sendt ham afsted nu så, er det meget normalt?? ved jo han har godt af og komme ud og han er så socail og glad for andre mennersker så han nyder det virkelig.. men går hans mor ikk særlig meget  skal nok lige vænne mig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Valle81

nanaz skriver:

jeg har en søn på snart 10 måneder. og han er startet i dagpleje igår. dog er han der kun lige i to timer til at starte med så vi tager det stille og rogligt.. men nu er der ca en månede til jeg starter på arbejde igen ( meningen er a når vi har ordenlig styr på dagpleje så vil jeg søge noget nyt, da jeg helst ikk vil tilbage til mit gamle men det er nødvendigheden ellers)

men jeg har gået med en bette skyldfølelse over a have sendt ham afsted nu så, er det meget normalt?? ved jo han har godt af og komme ud og han er så socail og glad for andre mennersker så han nyder det virkelig.. men går hans mor ikk særlig meget  skal nok lige vænne mig til det

Hejsa;0)

Dårlig samvittighed er et evig følge, når man er blevet forældre:0)

Jeg synes planen med at køe ham ind stille og roligt, lyder som en rigtig god plan:0)

Jeg er tidligere dagplejer, og jeg vil sige at både for dig, din søn og dagplejeren, så er det en meget sund og god ide at have god til det. Så er der tid til at alle lærer hinanden godt at kende, at få en god kommunikation, at følge din søns tempo, osv.

Der er mange nye indtryk for alle parter, og som dagplejer, er det en fornøjelse at modtage en skønt lille barn, hvis forældre har godt tid til at køre ind.

I en periode her i den kommune hvor jeg bor, var der store problemer med at forældrene fik pladsen en uge eller måske dage inden de skulle starte på arbejde. Som forældre, barn og dagplejer er det meget hårdt. ingen parter, når at indstille sig eller lære hinanden at kende. Det er næsten ubæreligt for forældrene at første dag de skal aflevere deres et og alt, så er det fra 7-16 fordi de ikke har et andet valg.

Så jeg vil sige, nyd at i har så godt tid:0)

Held og lykke med det:0)

Knus

Christina

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

Jeg må sige at jeg er lykkelig for aldrig at have været nødsaget til at sende så lille et barn ud i pasning, men det er jo vilkårene for mange og du har vel ikke andre muligheder, vel?

Knus Eva.

Anmeld

20. oktober 2009

nanaz

(eva) jamen jeg syns ikk han er så lille mere og kan mærke på ham han trænger til der sker noget mere end bare være hjemme sammen med mor...(christina) så har jeg det meget bedre.. nu kender jeg hans dagpleje mor rigtig godt i forvejen da jeg er gode venner med hendes døtre og har været det i mange år.. så det hjælper meget på det a jeg har så meget tiltro til hende og har set hvordan hun kører hverdagen med de små men er glad for du siger det kun er en god ting. og har det egentlig også godt med at hun kan ringe hvis der bliver noget osv og jeg så har muligheden for a komme meget nemt. og nu du siger det kan jeg godt forstille mig det må være en træls ting når børnen bliver "smidt" ud i det.. tror også jeg ville have det lidt værre hvis jeg gjorde sådan.. men den lille skyldfølelse er det godt nok stadig lidt.. skal nok bare vænne mig til det.. men tusind tak for svaret knuzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.