Mit hjerte græder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
8 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2019

Anonym trådstarter

Med de stakkels forældre, der har mistet deres tre børn. Jeg kan slet ikke rumme det 

Det er så frygteligt!

Vil ikke noget særligt med indlægget. Måtte bare dele det med nogle andre forældre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2019

LSS

Anonym skriver:

Med de stakkels forældre, der har mistet deres tre børn. Jeg kan slet ikke rumme det 

Det er så frygteligt!

Vil ikke noget særligt med indlægget. Måtte bare dele det med nogle andre forældre 

Og selvfølgelig alle de andre der mistede børn eller andre familiemedlemmer under den forfærdelige handling 

Anmeld Citér

4. maj 2019

Anonym

Mit hjerte græder for hele Sri Lanka og de minimum 253 ofre angrebet tog..

Anmeld Citér

4. maj 2019

MetteT

Jeg så også lige fra bisættelsen i nyhederne... Jeg stor tudede.. 

Anmeld Citér

4. maj 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg græd også helt da jeg læste om det. Det kan næsten ikke beskrives med ord.

Anmeld Citér

4. maj 2019

God-mor

Anonym skriver:

Det er så frygteligt!

Det er så fuldstændig forfærdeligt tragisk. Jeg kan slet ikke rumme det, det er så frygteligt for den stakkels familie 

Anmeld Citér

4. maj 2019

lineog4

Ikke fordi jeg ikke græder for forældrene, men må indrømme mine tanker især går til søster. Være 10 år og have oplevet katastrofen, miste tre søskende, se mor og far bryde sammen, mangle sine tre søskende og og og og....

Og ja mine tanker går selvsagt til alle ofre, men her er der ansigter, navne, historier og det gør det lettere at at opleve medfølelsen når det er navngivne mennesker.

Anmeld Citér

6. maj 2019

ønskebørn74

Det er så frygteligt!

Mit hjerte græder for hele Sri Lankas befolkning og den uro det her vil medføre. Jeg er angst for hvad det kommer til at betyde for vores familie dernede. Lille Malishia, hendes barndom der bliver helt anderledes end håbet. Mit hjerte græder for min far, han har mistet en del barndomsvenner og må se sit hjemland i den forfatning og være angst for at miste sine kære der er tilbage. Mit hjerte græder for de Sri Lankanske forældre der har mistet deres børn. For de er ikke kun deres elskede børn, men også deres alderdomsforsikring. I deres land er der ikke noget der hedder folkepension. Mit hjerte græder for børnene der står uden forælde/familie, hvad skal der blive af dem i et land med så stor uro. 

Anmeld Citér

6. maj 2019

HBV

ønskebørn74 skriver:

Mit hjerte græder for hele Sri Lankas befolkning og den uro det her vil medføre. Jeg er angst for hvad det kommer til at betyde for vores familie dernede. Lille Malishia, hendes barndom der bliver helt anderledes end håbet. Mit hjerte græder for min far, han har mistet en del barndomsvenner og må se sit hjemland i den forfatning og være angst for at miste sine kære der er tilbage. Mit hjerte græder for de Sri Lankanske forældre der har mistet deres børn. For de er ikke kun deres elskede børn, men også deres alderdomsforsikring. I deres land er der ikke noget der hedder folkepension. Mit hjerte græder for børnene der står uden forælde/familie, hvad skal der blive af dem i et land med så stor uro. 

Vil bare give dig et kæmpe virtuelt kram 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.