Vækst kurve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2019

Anonym trådstarter

nogle der ved hvad det kan betyde når et barns vækstkurve er faldet 2 penciler ned ? Jeg har været til lægen idag til 1 års undersøgele og nu kører jeg mig selv helt op hvad der kan være galt 

vi skal på børne ambulatoriet 5 juni men vi har intet fået at vide hvorfor og hvad der skal ske  

hvad kan det mon være,hun har en virklig god appetit og spiser godt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2019

Bellabum

Anonym skriver:

nogle der ved hvad det kan betyde når et barns vækstkurve er faldet 2 penciler ned ? Jeg har været til lægen idag til 1 års undersøgele og nu kører jeg mig selv helt op hvad der kan være galt 

vi skal på børne ambulatoriet 5 juni men vi har intet fået at vide hvorfor og hvad der skal ske  

hvad kan det mon være,hun har en virklig god appetit og spiser godt  

Hvor mange målinger har lægen på barnet?

Børn vokser jo i hop, så hvis lægen kun har ved fødslen, 5 uger og 5 mdr. kan det jo godt være at det slet ikke er så galt. 

Prøv at sammenholde højden med målingerne fra sundhedsplejesken Dem har lægen jo ikke. 

Anmeld Citér

5. maj 2019

Anonym trådstarter

Bellabum skriver:

Hvor mange målinger har lægen på barnet?

Børn vokser jo i hop, så hvis lægen kun har ved fødslen, 5 uger og 5 mdr. kan det jo godt være at det slet ikke er så galt. 

Prøv at sammenholde højden med målingerne fra sundhedsplejesken Dem har lægen jo ikke. 

Ja men så synes jeg bare det underligt hun henviser os til et børneambulitorie men nu har jeg aftalt med vores sp hun kommer på et ekstra besøg for lige veje og måle ham 

hans højde kurve er nemlig os faldet et ordentlig knæk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.