har ikke fået min lorte mens, og har haft en lorte nat ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

mama09

Jeg fik spirael sat op for 2 mdr siden, og de to der har været (mens)er kommet til tiden, og uden problemer.

Men nej nej ikke denne gang, er gået en uge over.

Håber sgu den sidder ordenligt - men kan godt være den ikke gør, da min læge havde problemer med den i starten..

Arghhh, det har jeg slet ikke overskud til at ta stilling til, hvis jeg er.. men håber ikke!

Men tager en test imorgen, så kryds lige for det kommer idag, tak

Nå ja drømte også i nat at jeg fødte en pige mere, bare ikke normalt, nej hun kom ud gennem mit maveskind - hehe lidt ubehageligt, men meget rart for så blev min tissekone ikke smadret ha ha

Latifa ammer jeg kun 1 - 2 gang i døgnet nu - omkring godnat tid, og kl 5 -6 når hun vågner lidt..

Men i nat tømte hun begge min bryster 3 gange!! vil ikke ta sut, eller noget, kun bryst!

??? hvorfor ??? hun plejer at sove igennem..

Skal på job kl. 11 til 19 i dag snøft..

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Barbamama

uha ja jeg skal nok krydse fingre  Jeg håber ikke der er gået noget galt. Det er ikke sjovt hvis det ikke er planlagt. Jeg har selv lige været bange for der var noget, men jeg har fået min mens. Har bare haft det så underligt, men jeg har måske bare været lidt små-syg, me man kan blive helt paranoid  he he. Du må have en rigtig god dag

Anmeld

20. oktober 2009

Karo

Trinehw skriver:

Jeg fik spirael sat op for 2 mdr siden, og de to der har været (mens)er kommet til tiden, og uden problemer.

Men nej nej ikke denne gang, er gået en uge over.

Håber sgu den sidder ordenligt - men kan godt være den ikke gør, da min læge havde problemer med den i starten..

Arghhh, det har jeg slet ikke overskud til at ta stilling til, hvis jeg er.. men håber ikke!

Men tager en test imorgen, så kryds lige for det kommer idag, tak

Nå ja drømte også i nat at jeg fødte en pige mere, bare ikke normalt, nej hun kom ud gennem mit maveskind - hehe lidt ubehageligt, men meget rart for så blev min tissekone ikke smadret ha ha

Latifa ammer jeg kun 1 - 2 gang i døgnet nu - omkring godnat tid, og kl 5 -6 når hun vågner lidt..

Men i nat tømte hun begge min bryster 3 gange!! vil ikke ta sut, eller noget, kun bryst!

??? hvorfor ??? hun plejer at sove igennem..

Skal på job kl. 11 til 19 i dag snøft..

God dag

Det at hun spiser ekstra kan jo godt skyldes at der måske ikke er så meget mælk tilbage i dig, og så bliver hun hurtigere sulten.

Jeg krydser fingere for dig her at det andet er falsk alarm.

Anmeld

20. oktober 2009

Jules

Puh ha søde...

Det er en træls ventetid hvis man ikke lige ønsker at få en bebs. Så krydser for det er en falsk alarm...

Men jeg har altså hørt om problemer med at det kommer til tiden med spiral,., Men nu når du har haft det to gange såååå... Hmmm....

Ser frem til at høre mere

Anmeld

20. oktober 2009

mama09

michella80 skriver:

uha ja jeg skal nok krydse fingre  Jeg håber ikke der er gået noget galt. Det er ikke sjovt hvis det ikke er planlagt. Jeg har selv lige været bange for der var noget, men jeg har fået min mens. Har bare haft det så underligt, men jeg har måske bare været lidt små-syg, me man kan blive helt paranoid  he he. Du må have en rigtig god dag

ihh det er bare ikke sjovt at gå og vente på!! men har haft lidt mens smerter idag så måske snart weeeee

Men jeg tror også at når man går og tænker over det, kommer det slet ikke - det er sgu nok psykisk

Anmeld

20. oktober 2009

mama09

Jules skriver:

Puh ha søde...

Det er en træls ventetid hvis man ikke lige ønsker at få en bebs. Så krydser for det er en falsk alarm...

Men jeg har altså hørt om problemer med at det kommer til tiden med spiral,., Men nu når du har haft det to gange såååå... Hmmm....

Ser frem til at høre mere

nåå okay snut så håber jeg bare den springer over for sjov - tror jeg nu også - eller håber

Anmeld

20. oktober 2009

mama09

Karo skriver:

Det at hun spiser ekstra kan jo godt skyldes at der måske ikke er så meget mælk tilbage i dig, og så bliver hun hurtigere sulten.

Jeg krydser fingere for dig her at det andet er falsk alarm.

Tak tak - ja det kan du da ret i, jeg kan også mærke min bryster er punkteret, så jeg har nok ikke så meget mælk mere - øv bøv

Anmeld

22. oktober 2009

Barbamama

Trinehw skriver:

ihh det er bare ikke sjovt at gå og vente på!! men har haft lidt mens smerter idag så måske snart weeeee

Men jeg tror også at når man går og tænker over det, kommer det slet ikke - det er sgu nok psykisk

Ja det kan det sagtens være, men krydser lige alligevel

Anmeld

28. oktober 2009

mama09

har fået den - ihhhhhhhhhhhhhhhhh det var den sgu længe om troede aldrig jeg skulle blive så glad for at se blod hehe

Anmeld

28. oktober 2009

Barbamama

Trinehw skriver:

har fået den - ihhhhhhhhhhhhhhhhh det var den sgu længe om troede aldrig jeg skulle blive så glad for at se blod hehe

puuuuuha... Nej det kender jeg godt. Jamen tillykke med din mens ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.