Hvordan gør jeg det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
3 svar
1 synes godt om
27. april 2019

Anonym trådstarter

Arh hjælp. Min kæreste og jeg har aftalt budget på 200 kroner til når vi skal giftes nu her til morgengave. Vi vil gerne give hinanden noget personligt der har en mening. Han har sagt til mig han giver mig noget der er knyttet til et minde.

Men jeg er bare helt blank. Ift hvad jeg skal give. Vi har nogle gode minder sammen, særligt fra vores første tid. Vores første date sad vi og kyssede på en bænk i flere timer (ja så hurtigt faldt vi pladask). Så har vi haft en aften sammen på eh lidt vammelt hotel samt en overnatning på et lækkert hotel. Vi har også haft mange bildates, hvor vi har parkeret et smukt sted og så er tingene gået hedt for sig. Ja mange ud af huset ting, men fordi han ikke skulle møde børnene endnu.

Jeg gad godt finde på en gave knyttet til nogen af de minder, men hvad og hvordan? Har i en god ide? Igen budgettet er 200 kr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2019

koeapabshicar

Tag ud og tag billeder de steder i har gode minder fra og sæt dem sammen i en eller flere rammer. Evt kombiner med tekst om hvad det har betydet for dig og dine første tanker om ham. Måske også kort klippet ud af hvor det er henne. Og en god flaske vin og et gavekort til næste gang i skal på bil date 

Anmeld Citér

28. april 2019

Mortil4piger

Willowtree har lavet nogen virkelig fine figurer. Måske der var noget der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.