rygcenter.... snal vidst opereres igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Sees

ka-ri-na skriver:

ja det er helt hul i hovedet... i maj sidste år, mens jeg var gravid begyndte jeg at få samme symptomer igen og blev sygemeldt... da vi så fik Nikoline til december blev det ikke bedre.... jeg kom på reumatologisk afd på OUH... de ville gerne se mine SI led, trod det at jeg sagde at jeg altså havde flere prolapser og at de også burde kigge min lænd og ikke kun leddene... men næ nej... det var det eneste de gjorde... mine SI led var fine og så blev jeg sendt i genoptræning...

det virkede naturligvis ikke og det hele er blevet værre nu!!!!! endelig er der nogen der fatter at der er noget rivende galt... jeg har også scoliose, men det er som følge af den prolaps der sidder og blokerer i højre side... og jeg kender de der smerter alt for godt... her er det Martin der løfter når han er hjemme... flere gange har han måttet blive hjemme fra arb. fordi jeg ikke kunne løfte Nikoline det er så hvad jeg har brugt min barsel på!

Nu er jeg ikke helt klar over hvad SI led er ?
Men jeg kan kun give dig ret i, at det er fuldstændig hul i hovedet .. Synes vores sygehusvæsen tager meget let på tingene, og jeg synes mange læger tit bruger den med "Det kan godt være det er dig der har ondt, men det er mig der ved bedst" og det er simplethen til at brække sig over ..
Jeg ser egentlig ikke frem til at få min tid på skolioseklinikken, for jeg forventer ikke andet, end hvad de plejer at sige .. Et plus er dog at jeg skal undersøges af Thomas Helmigs bror  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

missKat

Kæreste Karina,

det gør mig virkelig ondt at høre at du nu sidder i situationen igen!!!

ved jo hvor frustrende det er for dig, og hvor meget du har døjet!

trøster mig dog ved at du har fået en god vurdering af en læge, der handler i stedet for at holde hen!

har du brug for luft, så ved du altid hvor jeg er!!!

pas på dig selv!!

knus Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.