Hvornår skal jeg blive urolig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Sees

Hejsa i søde damer

Emil har idag fået sin 5 måneders vaccine, og ligger nu med feber - Hvilket jeg godt ved er helt normalt - Men hvor høj skal feberen være, før jeg skal være urolig ?
Lige nu har han 38,9 i feber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

malou

Godmorgen

Hvordan har lille manden det.. har han stadig feber?? 

knus malou

Anmeld

20. oktober 2009

Diana...

Lucas havet 39,4 i feber i 3 dage da han fik sin så længe han får noget væske i sig og er til at få kontakt med ville jeg være helt rolig.

Håber i har haft en god nat tros feber.

Anmeld

20. oktober 2009

Misjelle

Linus havde 39,8 efter vaccinen. Du skal først kontakte læge hvis den kommer over 40, han får feberkramper eller han bliver helt slap og ikke vil indtage væske. Håber han klare det fint .

Anmeld

20. oktober 2009

SaNiNa

uuh sidder lige og forsøger at komme igennem til vores læge så jeg kan bestille tid til 5 måneders vaccine og tjek.

Nu bliver jeg da helt nervøs for Nicklas osse skal blive dårlig af det.

men for at svare på dit spørgsmål tror jeg ikke du skal være nervøs så længe han får væske og du kan komme i kontakt med ham. lige som de andre skrive

Anmeld

20. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

NoOne skriver:

Hejsa i søde damer

Emil har idag fået sin 5 måneders vaccine, og ligger nu med feber - Hvilket jeg godt ved er helt normalt - Men hvor høj skal feberen være, før jeg skal være urolig ?
Lige nu har han 38,9 i feber.

nichlas havde over 40, og de kan ikke gøre noget så længe der er kontakt og der kommer væske i trolden.. men jeg kontaktede vagtlægen da den var over 40, godt at være på den sikre side..

mener hvis det er fordi han ikke kan tåle vaccinen, så kommer der udslet på hans krop..

god bedring med ham..

Anmeld

20. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

så længe du kan tale med ham og han virker okay (men selvfølgelig lidt irriteret pga. feberen) og så længe du kan få ham til at drikke, så er det okay... nærmer feberen sig 41,1 så skal du afsted...

hvis et lille barn har feber og man ikke kan komme i kontakt med barnet eller barnet ikke vil drikke.... så skal man også afsted

Anmeld

20. oktober 2009

Sees

malou skriver:

Godmorgen

Hvordan har lille manden det.. har han stadig feber?? 

knus malou

Godmorgen.

Ja, den var lige oppe og toppe 40 i nat, men nu er den på 39,2 - Men han virker okay. Lidt pyllert, men ellers okay.

Knus.

Anmeld

20. oktober 2009

Sees

ka-ri-na skriver:

så længe du kan tale med ham og han virker okay (men selvfølgelig lidt irriteret pga. feberen) og så længe du kan få ham til at drikke, så er det okay... nærmer feberen sig 41,1 så skal du afsted...

hvis et lille barn har feber og man ikke kan komme i kontakt med barnet eller barnet ikke vil drikke.... så skal man også afsted

Tusinde tak for hjælpen .. Han har lige været oppe og toppe 40 i nat, og nu er den nede på 39,2 - Han har det ok .. Lidt pyllert men ok. Ja, og så har han fået lov at sove ved siden af mig i nat, det var jeg ligesom tryggest ved, nu hvor han var lidt skidt tilpas

Anmeld

20. oktober 2009

Mira0911

Er fuldstændig mere rolig nu, mht. feber... Har et familiemedlem der sagde, at der slet ikke noget ved at ens barn har 41 feber, for lægen vil ikke tage barnet ind alligevel...

Og den gik jeg og tænkte over, jeg ville aldrig lade mit barn blive hjemme fra lægen, hvis hun havde 40 eller derover i feber...

Måske familiemedlemmet gør det ved hendes børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.