Der sket det der ikke må ske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
8 svar
10 synes godt om
21. april 2019

Anonym trådstarter

Hej jer derude

min mand og jeg hyggede igår aftes før vi sov. Og ved ikke hvordan det sket men efter vi har haft sex, så træk han sig ud og efter han var gået ud af værelset kunne jeg mærke på min røv at der var noget vådt, så jeg mærket efter og lidt ved siden af lå kondomet så råbte jeg til ham.  Vi kunne se at det var meget vådt på lagen .Og han nå ikke at opdage før jeg råbte til ham. Han siger nu at da vi havde sex var det ikke nemt at komme da han følte på samme måde som altid når det med kondom at han ikke mærker meget  men at den her gang holdt han ikke på kondomet da han træk sig ud. Men vi tror stadig at han tabte den først da han træk sig ud. 

Hvad mener i? Er der risiko eller ej. Og har nogle prøvet noget i den stil? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej jer derude

min mand og jeg hyggede igår aftes før vi sov. Og ved ikke hvordan det sket men efter vi har haft sex, så træk han sig ud og efter han var gået ud af værelset kunne jeg mærke på min røv at der var noget vådt, så jeg mærket efter og lidt ved siden af lå kondomet så råbte jeg til ham.  Vi kunne se at det var meget vådt på lagen .Og han nå ikke at opdage før jeg råbte til ham. Han siger nu at da vi havde sex var det ikke nemt at komme da han følte på samme måde som altid når det med kondom at han ikke mærker meget  men at den her gang holdt han ikke på kondomet da han træk sig ud. Men vi tror stadig at han tabte den først da han træk sig ud. 

Hvad mener i? Er der risiko eller ej. Og har nogle prøvet noget i den stil? 

Køb en fortrydelsespille så er du på den sikre side  og behøver ikke spekulere så meget over det. 

Anmeld Citér

21. april 2019

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Køb en fortrydelsespille så er du på den sikre side  og behøver ikke spekulere så meget over det. 

Vil bare vide om hvor stort sandsyndelighed er der lige for det? 

Så nemt kan man ikke blive gravid tænker jeg. Især at det første gang det er sket nogensinde. 

Og er det ikke for sent skal man ikke tag sådan en pille samme dag?

Anmeld Citér

22. april 2019

koeapabshicar

Om det er sket 1 eller 100 gange er underordnet. Kroppen siger jo ikke “hov det var lige en smutter, men det er jo første gang det ser så den lader vi bare som om ikke skete”. 

Du har 72 timer til at tage en fortrydelsespille. 

Risikoen for graviditet er der og der er ingen der kan svarer dig på hvor høj en risiko. 

Jeg krydser fingre for at det går jeres vej, det er rigtig træls at skulle gå i uvished, jeg sender et kram din vej 

Anmeld Citér

22. april 2019

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Om det er sket 1 eller 100 gange er underordnet. Kroppen siger jo ikke “hov det var lige en smutter, men det er jo første gang det ser så den lader vi bare som om ikke skete”. 

Du har 72 timer til at tage en fortrydelsespille. 

Risikoen for graviditet er der og der er ingen der kan svarer dig på hvor høj en risiko. 

Jeg krydser fingre for at det går jeres vej, det er rigtig træls at skulle gå i uvished, jeg sender et kram din vej 

Det heller ikke det jeg siger. Spørger bare om hvor stort sandsyndelig er det når det ser ud til at kondomet lå ved siden af mig og vi kunne se at det var helt vådt på senge lagnet? 

Havde kondomet siddet inde i mig så vil jeg for alvor gå i panik. 

Anmeld Citér

22. april 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Det heller ikke det jeg siger. Spørger bare om hvor stort sandsyndelig er det når det ser ud til at kondomet lå ved siden af mig og vi kunne se at det var helt vådt på senge lagnet? 

Havde kondomet siddet inde i mig så vil jeg for alvor gå i panik. 

Men vi kan jo ikke svare på, om der er sket noget, og hvor stor sandsynligheden er.

Jeg ville tage en fortrydelsespille.

Anmeld Citér

22. april 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vil bare vide om hvor stort sandsyndelighed er der lige for det? 

Så nemt kan man ikke blive gravid tænker jeg. Især at det første gang det er sket nogensinde. 

Og er det ikke for sent skal man ikke tag sådan en pille samme dag?

Ved ikke hvor stor sandsynlighed der er. Jeg ved af gode grunde ikke hvor du er i din cyklus ej hellere om der bare blev vådt på sengen eller om der er trængt noget ind. 

Men du kan tage pillen op til 72 timer efter - den virker dog med større sandsynlighed hvis du hør det indenfor 24 timer. Så det kan nås endnu. 

Anmeld Citér

22. april 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Men vi kan jo ikke svare på, om der er sket noget, og hvor stor sandsynligheden er.

Jeg ville tage en fortrydelsespille.

Nej selvf kan i ikke af gode grunde ikke vide med sikkerhed. Tænkte bare om nogle har oplevet noget af det samme.

Anmeld Citér

22. april 2019

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ved ikke hvor stor sandsynlighed der er. Jeg ved af gode grunde ikke hvor du er i din cyklus ej hellere om der bare blev vådt på sengen eller om der er trængt noget ind. 

Men du kan tage pillen op til 72 timer efter - den virker dog med større sandsynlighed hvis du hør det indenfor 24 timer. Så det kan nås endnu. 

Okay det må jeg se på. Og nej det også rigtig det kan i ikke vide men tænkte det kan være nogle har prøvet det samme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.