Hvordan kommer man videre.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2019

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg gik fra hinanden forleden efter jeg har fundet ud af at han har haft en på sidelinien. Havde ellers lige fået snakket om tingene så vi kunne fortsætte som venner. Men så opdagede jeg det  

Har mistet alt for ham og væmmes ved tanken om ham. Jeg er ikke engang ked af det. Men jeg er rasende og frustreret pga løgnene og bedrageriet. 

Jeg har ikke spist i flere dage. Kan simpelthen ikke få noget ned. Når jeg prøver kaster jeg op. Begynder at blive rigtig bekymret for mit helbred. For jeg er af god grunde tappet for energi. 

Hvordan kommer man videre for sådan noget så jeg kan spise igen og være et godt forbillede for min søn  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2019

Anonym

Åh ha. 

Spise is og silk

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh ha. 

Spise is og silk

Nah. Det tænker jeg ikk lige er vejen frem. 

Spiser generelt sjældent is eller slik. Det er ikke lige mig

Anmeld Citér

20. april 2019

Babilooo

Med min ex gik jeg faktisk hurtigt ind og kiggede på dating dk. Blot for at blive bekræftet i at der findes andre dejlige mænd derud. 

Mht. Mad så spis flere måltider men små måltider - nødder, youghurt osv. Så du ikke skal forholde dig til en tung bøf eller lignende.

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Med min ex gik jeg faktisk hurtigt ind og kiggede på dating dk. Blot for at blive bekræftet i at der findes andre dejlige mænd derud. 

Mht. Mad så spis flere måltider men små måltider - nødder, youghurt osv. Så du ikke skal forholde dig til en tung bøf eller lignende.

Har faktisk lige oprettet profil på Badoo, tinder og happen netop fordi jeg også tænkte bekræftigelse. 

Må prøve med små bider her og der. Men puh. Bare tanken gør mig kvalm. Har allerede tabt mig 5 kg på 3 dage.  Og det er altså ikk fordi jeg kan tåle det med mine 1.66 højde og (nu) 55 kg 

Anmeld Citér

20. april 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Har faktisk lige oprettet profil på Badoo, tinder og happen netop fordi jeg også tænkte bekræftigelse. 

Må prøve med små bider her og der. Men puh. Bare tanken gør mig kvalm. Har allerede tabt mig 5 kg på 3 dage.  Og det er altså ikk fordi jeg kan tåle det med mine 1.66 højde og (nu) 55 kg 

spis evt noget proteinshake osv

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

spis evt noget proteinshake osv

Det kan jeg ikke lide. Har aldrig kunne få det ned. Har spist en lille smule lasagne og salat der blev nede idag. Sådan hvad der svarer til en kagetallerken

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.