Ringe rygcenter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hej tøser

jeg havde jo en tid på Ringe rygcenter idag, til noget udredning....

den kære mand der undersøgte mig var meget grundig og jeg blev da lidt skræmt.... mine kræfter i højre ben er rimeligt nedsat... og da han skulle finde refleksen var den VÆK! og på et tidspunkt pressede han lige ind i siden ved hoften og det gjorde fandme så ondt at jeg næsten skreg og tårene trillede bare...

han har sendt mig til en ny MR scanning, og rystede i øvrigt på hovedet over at de ikke scannede min rygrad sidst jeg var til scanning (for godt 5 mdr. siden).... Vi får svar på scanningen om ca 4 uger.... og han forventer at se en prolaps.... EN STOR EEN!

så måtte vi tage stilling bagefter, men vi kunne nok godt regne med at den skulle opereres væk....

ja jeg tuder lidt..... dejligt endelig at få noget der ligner en afklaring.... men fuck.... jeg er sgu lidt nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Stortherfra.

Kan godt forstå du er nervøs,men som du selv siger så er det bedste jo at få en afklaring.

Det er da træls hvis du skal opereres,men bliver det så ikke bedre?Min mor er også blevet opereret for det,og det gik da vist væk.Hun døjer godtnok lidt igen,men hun har heller aldrig lavet sine rygøvelser.

En stor gang held og lykke til dig i hvert fald

Anmeld

19. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Pernilleh skriver:

Stortherfra.

Kan godt forstå du er nervøs,men som du selv siger så er det bedste jo at få en afklaring.

Det er da træls hvis du skal opereres,men bliver det så ikke bedre?Min mor er også blevet opereret for det,og det gik da vist væk.Hun døjer godtnok lidt igen,men hun har heller aldrig lavet sine rygøvelser.

En stor gang held og lykke til dig i hvert fald

for 3½ år siden blev jeg opereret for en slem prolaps.... der var to andre som ikke gav symptomer den gang.... det er een af den der driller nu... grunden til at jeg er nervøs er at det er anden gang... og at jeg kun er 26 år synes det er tidligt at skulle opereres for anden gang

Anmeld

20. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det er det bestemt også...kan også forestille mig hvor du må døje og har døjet med at løfte din lille guldklump

Men det er da så godt at der kan gøre noget ved det,trods alt.

Anmeld

20. oktober 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

hej tøser

den kære mand der undersøgte mig var meget grundig og jeg blev da lidt skræmt.... mine kræfter i højre ben er rimeligt nedsat... og da han skulle finde refleksen var den VÆK! og på et tidspunkt pressede han lige ind i siden ved hoften og det gjorde fandme så ondt at jeg næsten skreg og tårene trillede bare...

han har sendt mig til en ny MR scanning, og rystede i øvrigt på hovedet over at de ikke scannede min rygrad sidst jeg var til scanning (for godt 5 mdr. siden).... Vi får svar på scanningen om ca 4 uger.... og han forventer at se en prolaps.... EN STOR EEN!

så måtte vi tage stilling bagefter, men vi kunne nok godt regne med at den skulle opereres væk....

ja jeg tuder lidt..... dejligt endelig at få noget der ligner en afklaring.... men fuck.... jeg er sgu lidt nervøs...

Altså altså! Er det ikke snart slut for dig alt det dumme pjat!
Synes sgu det er så synd for dig at det hele tager så lang tid og at du skal have så ondt hele tiden.

Men ja, dejligt at der er kommet lidt flere svar!

Anmeld

20. oktober 2009

oo

det er det spøjse ved at skulle have svar på slemme ting: man er egentlig glad for, at der findes ord for det, men på den anden side, ville man ønske det bare gik væk

jeg håber det blir din anden og sidste operation!! men jeg kan godt forstå du er nervøs, det er da overhovedet ikke morsomt - hverken at skulle opereres eller at få de tanker, at det her bliver en ting der vil drille i lang tid. Det er i hvert fald godt at vide, at du har Martin (og Nikoline)

Anmeld

20. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kunne ikke sige det bedre selv.... man er glad og alligevel frustreret over svaret....

ja det er fisme godt jeg har de to guldklumper!

og jer herinde til at være forstående

Tjuhl skriver:

det er det spøjse ved at skulle have svar på slemme ting: man er egentlig glad for, at der findes ord for det, men på den anden side, ville man ønske det bare gik væk

jeg håber det blir din anden og sidste operation!! men jeg kan godt forstå du er nervøs, det er da overhovedet ikke morsomt - hverken at skulle opereres eller at få de tanker, at det her bliver en ting der vil drille i lang tid. Det er i hvert fald godt at vide, at du har Martin (og Nikoline)

Anmeld

20. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih..... jo tak...... det må gerne snart stoppe...... men jeg kan ikke finde STOP knappen....

nu vil jeg bare have det overstået!

TbCp skriver:

Altså altså! Er det ikke snart slut for dig alt det dumme pjat!
Synes sgu det er så synd for dig at det hele tager så lang tid og at du skal have så ondt hele tiden.

Men ja, dejligt at der er kommet lidt flere svar!

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hej tøser

Jamen kærste skatter-pige

Hvor er det bare totalt øv og alt muligt andet.

Hvor er det godt du kom dertil, så der bliver gjort noget. Og forhåbenligt hurtigt så det ikke bliver forværet.

Men fyyyck bar røv hvr jeg virkelig føler med dig. Åhhh for pokker da også.

Jeg kan godt forstå du har det meget ambivelent med det. Men når nu det skal være, så er det altså bedre at få en klarehed og få lang en plan.

Stort trøstende krammer til dig søde

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

Kære Karina!

Hvor er det egentlig dejligt at høre, at du blev taget alvorligt hos lægen................jeg håber at du får scanningen hurtigt overstået, så du kan komme videre i dit liv................forhåbentligt uden smerter.

Store knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.