Har ikke tid/overskud til en længere update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Ida.

...men de af jer, der stadig kan huske mig - og gider følge lidt med i mit liv - kan læse med på min blog:

http://idastenildcoltau.blogspot.com/

Vi havde et fantastisk bryllup/barnedåb, hvor min syge bedstefar var med det meste af dagen - skal nok lægge billeder ind ved lejlighed... udover det er min bedstefar en døende mand, og det tærer på alt, hvad der hedder ressourcer og energi.

Håber I alle har det godt!

/Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Bondepigen

Hej Ida.

Jeg har lige været inde og læse lidt i din blog.

Jeg forstår sandelig godt du er trist og ked og ikke har voldsomt meget overskud. Håber I klarer det allesammen.

Jeg fik helt ondt i hjertet af at læse det du skriver.... Det at skulle opleve at miste, er noget af det værste her i livet.

Pas på dig selv!!!

Anmeld

21. oktober 2009

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

...men de af jer, der stadig kan huske mig - og gider følge lidt med i mit liv - kan læse med på min blog:

Vi havde et fantastisk bryllup/barnedåb, hvor min syge bedstefar var med det meste af dagen - skal nok lægge billeder ind ved lejlighed... udover det er min bedstefar en døende mand, og det tærer på alt, hvad der hedder ressourcer og energi.

/Ida

Hvor er det en fin blog.
Jeg har tilladt mig at tilføje den til "mine favoritter", så jeg af og til lige kan kigge forbi. Det håber jeg er ok ?!

Jeg har tænkt på dig....
Men det er sandelig helt forståeligt at du ikke har tiden og overskudet for tiden. Der har jo været nok andre ting ....og tillykke i øvrigt med (gen)-brylluppet og barnedåben og 2-års fødselsdagen.

Det gør mig meget ondt med din bedstefar.

Du må endelig give lyd nu og da, når det passer ind i DIT liv.
Sender dig varme tanker og et knus.
Kærlig hilsen Katrine + Bianca og Celina.

Anmeld

22. oktober 2009

anna-jonas

idamaria83 skriver:

/Ida

Kære Ida!

Selvfølgelig kan jeg da huske dig............

Rart at høre lidt fra dig.......................kigger ind på din blog lidt senere, for skal da se Bruden!!

Knus MEtte

Anmeld

22. oktober 2009

anna-jonas

Åhhhhh.................Ida, kan se at din elskede bedstefar er sovet ind i går.....................det gør mig ondt for dig.

Mange store knus Mette

Anmeld

22. oktober 2009

Bondepigen

Åååh nej Ida, det gør mig ondt.

Anmeld

22. oktober 2009

oo

nej hvor er det trist, Ida! Håber du får sørget alt det du har brug for

Anmeld

23. oktober 2009

JustAnotherName

Det gør mig ondt at høre om dit tab.....

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Gør mig ondt at høre med din bedstefar Håber du er oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.