Sætte gang i sexlivet igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2019

Anonym trådstarter

Hvordan fik i gang i sexlivet igen efter fødsel?

ah jeg kan slet ikke overskue sex - 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2019

Anonym

Jeg havde meget lyst til sex efter fødsel, både med første og andet barn. MEN vil give min mand en god del at æren for det. Han har begge gange bekræftet mig 110% i at han synes jeg er smuk, sexet, har lyst til mig osv.

Når han går helt tæt ind til mig, og hvisker mig i øret "jeg har fandme så meget lyst til dig" , så er frøet plantet til en god omgang voksentid når børnene er puttet  han går også gerne og give mig et lille klap bagi og lignende i løbet af dagen. 

Anmeld Citér

19. april 2019

Anonym

Jeg fortæl min mand det også kan jeg sig dig.

Fortælle hvad der måske kunne få dog til at få lyst. 

For mig var at jeg fik massage som så kunne ende ud i sex. For jeg kunne slappe af 

Jeg blev også mere tændt af giv min mand blow job. Hvor jeg havde bruge for han fortalte hvis jeg gøre det godt. 

Men det bedste var når min mand. Sto bag mig i køkkenet og sådan træk mig i mine hofter og sagde ihh hvor jeg en heldig mand med en sådan lækker kæreste. 

Af og til kunne han også bare sådan vise hvor stor han var (når vi var alene ) eller han kunne tage min hånd sådan jeg kunne mærke han var stor. 

Anmeld Citér

19. april 2019

Babilooo

Man kan gøre meget ved at tage et bad, vaske hår, tage bodylotion på og gøre sig lidt lækker, 

Jeg følte mig ikke så lækker med mælkebryster, gylpelugt osv. Så her hjalp det at gøre noget ud af mig selv .. flot undertøj, sminke.

også god ide med at starte med massage og så tage den derfra. 

Man skal selvfølgelig ikke føle sig presset... men sex avler i den grad sex er min erfaring. Og man skal nok ikke forvente at det er det helt store sus lige efter en fødsel. Men det har også en værdi blot at komme igang ... og ja - med børn skal man lige tage sig sammen. For overskuddet er ikke det samme. Det er det heller ikke med to børn på 5 og 10 der er bare mange krav hele tiden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.