Kan man blive gravid af det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
6 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2019

Anonym trådstarter

Jeg og min mand sexede her i lørdags og kondomet blev sættende op i mig da han trak sig ud og det opdaget vi først dagen efter om morgen, kan man blive gravid af det eller beskytter kondomet stadig da det jo bare sad oppe i min skede “den rigtige vej”  for jeg har lige haft min ægløsning så bliver bare lidt frustreret lige nu 

har jeg aldrig prøvet før 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2019

fehår

Det samme skete for mig, da jeg først fandt sammen med min mand. Jeg valgte at tage en fortrydelsespille. Jeg tror ikke, du skal regne med, at kondomet har fungeret som en reel barriere oppe i din skede. Så snart kondomet bliver blødt, er der jo en stor sandsynlighed for, at noget af sæden løber ud.

Anmeld Citér

15. april 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Det samme skete for mig, da jeg først fandt sammen med min mand. Jeg valgte at tage en fortrydelsespille. Jeg tror ikke, du skal regne med, at kondomet har fungeret som en reel barriere oppe i din skede. Så snart kondomet bliver blødt, er der jo en stor sandsynlighed for, at noget af sæden løber ud.

Jeg ved det ikke det sad jo lidt ud af mig har bare  ikke kunne mærke det 

Anmeld Citér

15. april 2019

fehår

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke det sad jo lidt ud af mig har bare  ikke kunne mærke det 

Jeg ville virkelig ikke stole på, at kondomet har holdt tæt. Hvis du kigger på et femidom, som er designet til at sidde inde i skeden, så er designet helt anderledes, for at det kan holde tæt.

Anmeld Citér

15. april 2019

Anonym

Du er ikke garanteret at det virker som prævention. Spøjst din mand ikke opdagede det var væk  Jeg ville nok også tage en fortrydelsespille bare for en sikkerhedsskyld 

Anmeld Citér

16. april 2019

SejtNavnHer

Hvordan pokker opdager man ikke, at det kondom man skal til at tage af efter sex, ikke sidder på mere? 

Anyway; jeg tilslutter mig klart alle de andre. Det er på ingen måder præventivt at kondomet (med sæd i) får lov at ligge og søbe rundt i de perfekte omgivelser en hel nat. 

Jeg ville tage en fortrydelsespille, hvis jeg var dig, og hvis jeg ikke ville være gravid. 

Pøj pøj!

Anmeld Citér

16. april 2019

Anonym

Min mand og jeg blev forstyrret af et barn, da vi var færdige og han nåede ikke at trække sig ud og tage kondomet af, derved blev hans pik slap inden og kondomet røg halvt af. 

Jeg har regnet ud, at jeg blev gravid med nr 4 den dag..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.