Er dette en "pigefarve"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
10 svar
12 synes godt om
15. april 2019

baby_drømme

Kan denne farve bruges til både drenge og piger?  Elsker farven, men nu er den godt nok til vores søn, han fik den i gave. Den hedder "Brown" men jeg synes den minder mest om lyserød  

Hvad synes I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2019

Christabelle

Altså nu er jeg ellers normalt typen der lærer min datter at der ikke findes drenge- og pigefarver, men i den størrelse dér, der ville jeg trods alt ikke klæde min søn i lyserød, lilla osv. Og jeg vil også sige den er lyserød 

Anmeld Citér

15. april 2019

Babilooo

Ej det der er kort en pigefarve.

Anmeld Citér

15. april 2019

koeapabshicar

Jeg ville ikke iklæde min dreng i den. Jeg synes den er lidt for piget til min smag :-) men den er rigtig flot! 

Anmeld Citér

15. april 2019

Soonmom

Klart pige (men jeg er også meget i blå/grå til drenge og køre næsten helt lyserød nu hvor jeg venter en pige) 

Anmeld Citér

15. april 2019

AnoMor

baby_drømme skriver:

Kan denne farve bruges til både drenge og piger?  Elsker farven, men nu er den godt nok til vores søn, han fik den i gave. Den hedder "Brown" men jeg synes den minder mest om lyserød  

Hvad synes I? 

Synes også den er meget piget når det er til den alder 

Anmeld Citér

15. april 2019

Mortilah

Det er ikke en “drengefarve

Anmeld Citér

15. april 2019

Porcuriosidad

Profilbillede for Porcuriosidad

Jeg synes den er fin til en baby uanset køn. Smid et par strikstrømper og en hue på i en anden farve, hvis du synes at den bliver for lyserød. Men hvis du lige præcis elsker den dragt, så lad folk tænke hvad de vil. Helt ærlig, så er det da lige meget om man tager fejl af kønnet når de er så små. Baby er i hvert fald ligeglad, og så retter man jo bare folk med et venligt smil og bekræfter dem I at det er svært at se forskel på sådan nogle små størrelser .

Anmeld Citér

15. april 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Porcuriosidad skriver:

Jeg synes den er fin til en baby uanset køn. Smid et par strikstrømper og en hue på i en anden farve, hvis du synes at den bliver for lyserød. Men hvis du lige præcis elsker den dragt, så lad folk tænke hvad de vil. Helt ærlig, så er det da lige meget om man tager fejl af kønnet når de er så små. Baby er i hvert fald ligeglad, og så retter man jo bare folk med et venligt smil og bekræfter dem I at det er svært at se forskel på sådan nogle små størrelser .

Fuldstændig enig. Farven er uendeligt ligegyldig i den alder.

Anmeld Citér

15. april 2019

B&J

Min søn på 9 så mig lige over skulderen og sagde ej mor er det til en lille pige så ja en pigefarve 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.