Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2019

Anonym trådstarter

Jeg kunne ikke finde en gruppe jeg kunne lægge denne i. Så det bliver lige her. 

Jeg fik lavet en medicinsk abort her i fredags. Først tog jeg pillen som skulle slå fostret ihjel. Om lørdagen lagde jeg så de to piller op. 

Jeg havde ondt meget ondt. Men da vi nåede aften ved 19-20 tiden gjorde det ikke ondt mere. 

Om søndagen tog jeg på arbejde fra 10-22:30 igår mandag var jeg i Tyskland og handle ind til vores fødselsdag . Og allerede på vej derned, begyndte jeg at bløde igen, og få ondt i lænden .. 

igår aftes var det så så slemt at jeg tog 2 panodiler, men de hjalp slet ikke. 

Og her til morgen har jeg stadigvæk ondt i længden og bløde, der kommer også stadigvæk klumper ud.. 

er det normalt? Jeg skal nemlig på arbejde igen idag og imorgen.. det følelse som meget slemme mens smerter :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2019

Camillos

Anonym skriver:

Jeg kunne ikke finde en gruppe jeg kunne lægge denne i. Så det bliver lige her. 

Jeg fik lavet en medicinsk abort her i fredags. Først tog jeg pillen som skulle slå fostret ihjel. Om lørdagen lagde jeg så de to piller op. 

Jeg havde ondt meget ondt. Men da vi nåede aften ved 19-20 tiden gjorde det ikke ondt mere. 

Om søndagen tog jeg på arbejde fra 10-22:30 igår mandag var jeg i Tyskland og handle ind til vores fødselsdag . Og allerede på vej derned, begyndte jeg at bløde igen, og få ondt i lænden .. 

igår aftes var det så så slemt at jeg tog 2 panodiler, men de hjalp slet ikke. 

Og her til morgen har jeg stadigvæk ondt i længden og bløde, der kommer også stadigvæk klumper ud.. 

er det normalt? Jeg skal nemlig på arbejde igen idag og imorgen.. det følelse som meget slemme mens smerter :/ 

Det er meget normalt desværre. Har ofte hørt at medicinske aborter trækker i langdrag.. Og hey, du skal altså slappe af og lade kroppen gøre sit arbejde... Ikke hoppe rundt og lave så mange ting... Pas nu på dig.

Anmeld Citér

9. april 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det er meget normalt desværre. Har ofte hørt at medicinske aborter trækker i langdrag.. Og hey, du skal altså slappe af og lade kroppen gøre sit arbejde... Ikke hoppe rundt og lave så mange ting... Pas nu på dig.

Tak for svar. 

Ja jeg er ikke så god til at blive hjemme og slappe af. Men jeg er desværre nødt til at arbejde   De næste to dage . Men jeg tager den med ro. 

Men øv! Det skal trække i langdrag. Det er da ikke sjovt .

Anmeld Citér

9. april 2019

Camillos

Anonym skriver:

Tak for svar. 

Ja jeg er ikke så god til at blive hjemme og slappe af. Men jeg er desværre nødt til at arbejde   De næste to dage . Men jeg tager den med ro. 

Men øv! Det skal trække i langdrag. Det er da ikke sjovt .

Der er ingen der er så uundværlige de ikke kan erstattes..... Nej det er ikke sjovt  hverken fysisk eller psykisk sådan en omgang. Håber snart det er ovre for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.