Jeg har de sidste år fortalt min mand, at den måde vi lever på nu, ikke er den jeg vil leve på.
Det er en længere historie, men kort fortalt så har jeg/vi ingen privatliv fordi min mand har lånt den ene af vores haller ud til opmagasinering af folks lort(hvor der kommer folk rendende konstant), dels fordi min mands papfar har også al hans værksted stående hos os, så han kommer hver eneste dag, nogle gange flere gange om dagen og hver eneste weekend fra morgen til aften, og dels fordi min mand og papfar går og laver ideer udenom mig, og det har gjort at jeg føler mig fremmet i mit eget hjem. (Vi ejer halv/halv)
Jeg sagde før jul at jeg ikke ville bo på den her banegård mere, sagde det igen i Februar og nu står jeg her I april stadig uden ændringer.
Jeg er træt af at min mands papfar ved ALT hvad vi laver, at alle kommer rendende i tide og utide.
Jeg har sagt det flere og mange gange, hvornår er kok nok!
Min mand fatter det tydeligvis ikke, selvom jeg sagde det klart, at hvis det ikke blev bedre, så må vi sælge (ingen af os har råd til at bo her alene)
Jeg får bsre smidt i hovedet at det er mig der er sippet osv osv
Hvordan fanden for jeg ham det forklaret så han fatter det,? Jeg har sagt det så direkte som jeg føler jeg overhovedet kan!
Lige pt er jeg klar på at sælge min halvdel til papfsr også kan de sgu hygge sig sammen også kan ungerne og jeg finde vores eget, min problem er bare at jeg elsker min mand.......
Anmeld
Citér