Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej vælger lige anonym da vi er igang med Pb og min søster er herinde og vi fortæller intet før vi står med bebs i maven..
sagen er den at jeg havde æggeløsning den 27/3 tror jeg for fik en smiley på digital æggeløsnings testen. men da jeg lider af svær vaganisme og ikke kan dyrke sex uden frygtelig smerte så valgt vi og sprøjte sæden op med sådan en engangs dims man bruger til sprøjter og medicin.. men det sprøjtet ud igen pga tryk så er i tvivl om det kan være kommet op for der skal jo kun 1 sædcelle til for at få en bebs... nå men har hele tiden været sikker på at der nok ikke kom noget ud af denne omgang netop fordi det sprøjtet ud da han sprøjtet det ind.... men har den sidste uge haft murren i underlivet som om mens måske skal komme men har virkelig uregelmæssig menstration så kan slet ikke beregne hvornår den ville skulle komme... men idag har jeg haft de sygeste jag i underlivet og faktisk følt det hele spænder til... lider normalt af kraftige blødninger og virkelig store smerter men det her føles virkelig underligt for det sådan jagen smerter som der først forsvandt efter et par timer og har stadigvæk lidt trækken i venstre æggestok side... tænker om det bare er en slem omgang mens der på vej for har hævet og ømme bryster men har jeg haft ofte før...... meeeeen så læser jeg lige tilfældigvis at nogle oplevere disse murrene jagen fornemmelser i starten af evt graviditet... vil det sige jeg måske ikke skal have opgivet håbet og i så fald hvornår ville jeg kunne teste vi sprøjtet sæden op den 27 hvilket var den 1 dag jeg testet og fik en smiley første gang undskyld rodet men ikke nemt og korrigere på mobilen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv at tage en test - nogle kan teste tidligt
men hvor tidlig er jeg ude vis jeg tester imorgen f.eks? kan nemlig ikke regne ud hvor langt jeg ville være henne for havde 2 omgange mens sidste måned (besværligt med uregelmæssig mens) og ifølge min kalender på mobilen skal den slet ikke komme i april haha den kan nemlig ikke finde ud af det fordi den svinger så meget
Negativ men også aften urin hvor længe ville jeg være henne nu vis jeg havde været gravid
Anonym skriver: Negativ men også aften urin hvor længe ville jeg være henne nu vis jeg havde været gravid
Så ville du være 3+3, så stadig ret tidligt at teste.. Er ikke særlig mange, der kan få positive tests på det tidspunkt
Umiddelbart vil jeg sige onsdag morgen og så ellers nogle dage frem.
Det lyder ikke nemt med jeres udfordringer.
tror desværre kun det er en slem omgang Mens der på vej har sygt spændt underliv og mega mange mens smerter og er virkelig udmattet og træt selv når jeg står op efter god nats søvn Håber vi kan ramme en ny Æl næste måned når mens engang vælger og komme. tak for svar
Anonym skriver: tror desværre kun det er en slem omgang Mens der på vej har sygt spændt underliv og mega mange mens smerter og er virkelig udmattet og træt selv når jeg står op efter god nats søvn Håber vi kan ramme en ny Æl næste måned når mens engang vælger og komme. tak for svar
Hvis du ikke får din mens om 3-4 dage, så prøv at tage en test.. Så krydser vi fingre for, at du er gravid
Unicorn1 skriver: Hvis du ikke får din mens om 3-4 dage, så prøv at tage en test.. Så krydser vi fingre for, at du er gravid
har virkelig ondt og sådan klamt gult flydene/tykt udflåd så tænker måske om jeg burde kontakte lægen for synes godt nok smerten er slem og hele underlivet er spændt føles det som om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128