Skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
11 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2019

Anonym trådstarter

Jeg har taget en g-test i dag fra normal. Den ser sådan her ud. Jeg er 3+4 (hvis jeg er gravid). Og ja jeg ved det er for tidligt. Men kan i se stregen? Er det her en skyggestreg? 

2+6 fik jeg brunt udflåd måske implantationsblødning??  Derfor er jeg lidt i tvivl mht stregen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2019

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har taget en g-test i dag fra normal. Den ser sådan her ud. Jeg er 3+4 (hvis jeg er gravid). Og ja jeg ved det er for tidligt. Men kan i se stregen? Er det her en skyggestreg? 

2+6 fik jeg brunt udflåd måske implantationsblødning??  Derfor er jeg lidt i tvivl mht stregen.

Det er svært at se når den ikke er tydeligere... Kun tiden kan vise om det er en graviditet.. Pøj pøj 

Anmeld Citér

5. april 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det er svært at se når den ikke er tydeligere... Kun tiden kan vise om det er en graviditet.. Pøj pøj 

Jer er vare så utålmodig

Anmeld Citér

7. april 2019

SejtNavnHer

Har du testet igen i dag med bedre held? 

Anmeld Citér

7. april 2019

Helloo

Køb en anden test. 

Jeg købte også fra normal og stregen var så utydelig, gik i panik og tog derefter en test fra babyplan som var flot positiv. Det var af samme urin 

Anmeld Citér

8. april 2019

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Køb en anden test. 

Jeg købte også fra normal og stregen var så utydelig, gik i panik og tog derefter en test fra babyplan som var flot positiv. Det var af samme urin 

Jeg må heller ud og købe en valmed tak for svar!

Anmeld Citér

8. april 2019

Anonym trådstarter

givmignr2 skriver:

Har du testet igen i dag med bedre held? 

Nej ikke rigtig den var ligeså svag i dag

Anmeld Citér

8. april 2019

SejtNavnHer

Anonym skriver:

Nej ikke rigtig den var ligeså svag i dag

Hmmmm, det var sørens!

Stregen er der jo stadig. Måske du skulle prøve at tage til lægen og få taget et par blodprøver? 

Anmeld Citér

8. april 2019

Anonym trådstarter

givmignr2 skriver:

Hmmmm, det var sørens!

Stregen er der jo stadig. Måske du skulle prøve at tage til lægen og få taget et par blodprøver? 

Jeg har test dag imorgen. Hvis ikke jeg får min menstruation må jeg lige forbi lægen

Anmeld Citér

8. april 2019

Tobis

Profilbillede for Tobis

Ej, man tager vel ikke til lægen og får taget blodprøve, fordi man har haft en test med en svag streg? Så venter man vel og ser om det udvikler sig over de næste uger?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.