Hva kan man tillade sig??? Lidt hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

hc=k

Hej alle sammen. Jeg sidder lidt i en træls situation lige nu og jeg vil gerne have lidt hjælp.
Jeg skal flytte om 4 uger og i den andledning er jeg ved at sølge min vaskemaskine og tørretumbler, en af mine veninder fra min mødregruppe sagde at det ville hun gerne købe så vi aftalte en rigtig billig pris og at hun så skulle hente det hurtigst muligt. Nu er der gårt 5 uger siden vi aftalte det og hun har udskudt købet rigtig mange gange af forskellige grunde. Mine kæreste og jeg er rigtig trætte af at hun holder os sådan hen og gider ikke rigtig vente på hende længere.
Nu sidder jeg så med en lidt dårlig mavefornemmelse og ved ikke hva jeg skal sige til hende. Jeg er selv meget følsom og vil ikke have at nogle bliver sure på mig. ( ikke altid så smart ).
Jeg har fundet en anden køber, men jeg turde ikke sige til min veninde at hun skal hente tingende for ellers sælger jeg det til en anden.

Hvordan siger jeg det til hende og er det overhovedet okay at sætte det ultimatum op??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

NaFe

Jeg syntes godt du kan tillade dig a sige a hun må hente den eksempel vis denne uge ellers er du altså nødt til a sægle den til en anden. Syntes det lyder til a hun har haft rigelig tid til a hente den..5 uger som du siger.

Og syntes faktsik det hende der behandler dig dårligt... Men sig det da på en pæn måde a hun må få hentet den ellers bliver den solgt til en anden...

Anmeld

19. oktober 2009

oo

Feluca09 skriver:

Jeg syntes godt du kan tillade dig a sige a hun må hente den eksempel vis denne uge ellers er du altså nødt til a sægle den til en anden. Syntes det lyder til a hun har haft rigelig tid til a hente den..5 uger som du siger.

Og syntes faktsik det hende der behandler dig dårligt... Men sig det da på en pæn måde a hun må få hentet den ellers bliver den solgt til en anden...

helt enig!

Anmeld

19. oktober 2009

hc=k

Ja i har nok ret. Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg føler at det er mig der behandler hende dårligt... Hun behandler mig sgu rigtig dårligt, i dag skulle en af hendes veninders mor have min opvaskemaskine fordi jeg heller ikke kan have den med, hun havde sagt at hun ville tage med for jeg kender jo selt ikke de her mennesker, men nej nej hun sendte 2 af hendes kammerater som jeg slet ikke kender, pludselig står der 2 ret store gutter og ringer på min dør og jeg aner ikke hvem det er før de siger at de skal hente den.  Jeg siger det sgu bare som det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.