Bubbi ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

82Miraklet

Halløj..... Da vi var til kagekursus gav du mig det tip at vente med at købe udstikkere da du havde købt udstikkere et andet sted MEGET billigere.... har du et link ??

Har nemlig fået bestillinger på et par kager så skal have lidt hjem....

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

mariamiss6

Hov følger da lige med på denne.....

Anmeld

22. oktober 2009

82Miraklet

BUBBIIIIII ??????? Hilfe !!!!

Anmeld

22. oktober 2009

mariamiss6

Ja, det er faktisk længe siden jeg har "set" hende herinde..... gad vide hvor hun gemmer sig henne...

Anmeld

24. oktober 2009

Bubbi

Hej tøser

Jeg har oveni en vandskade herhjemme, været så heldig at få en ophold på hospitalet...

Så har været meget væk fra mit elskede internet, nøj jeg har meget jeg skal have indhentet Jeg har ikke min egen computer lige nu, med det link, men jeg ser lige om jeg ikke kan finde det ved hjælp af beste ven google

Anmeld

24. oktober 2009

mariamiss6

hvorfor har du dog været på hospitalet??? og sur røv med vandskade... dejligt at se dig igen....

Anmeld

24. oktober 2009

Bubbi

mariamiss6 skriver:

hvorfor har du dog været på hospitalet??? og sur røv med vandskade... dejligt at se dig igen....

Min pacemaker er holdt op med at virke, hvilket har gjort at mit hjerte har været meget overbelastede, så nu skal jeg have lagt ny ind, og nu venter vi så på svar, om jeg skal have sat de to ekstra hjerte klapper på nu, eller om de godt kan vente.. Men de mener ikke de kan udsætte det, som først planen var

Og det er skønt at være tilbage.. Har savne jer alle herinde

Anmeld

24. oktober 2009

mariamiss6

Bubbi skriver:

Min pacemaker er holdt op med at virke, hvilket har gjort at mit hjerte har været meget overbelastede, så nu skal jeg have lagt ny ind, og nu venter vi så på svar, om jeg skal have sat de to ekstra hjerte klapper på nu, eller om de godt kan vente.. Men de mener ikke de kan udsætte det, som først planen var

Og det er skønt at være tilbage.. Har savne jer alle herinde

Hold da op, det var godt nok heldigt at de har opdaget det i tide så....

Jeg håber du kommer hurtigt oven på igen, for du skal jo med til næste kagekursus hehe.... når vi engang finder på det igen...

Anmeld

24. oktober 2009

Bubbi

mariamiss6 skriver:

Hold da op, det var godt nok heldigt at de har opdaget det i tide så....

Jeg håber du kommer hurtigt oven på igen, for du skal jo med til næste kagekursus hehe.... når vi engang finder på det igen...

Om jeg skal kravle derhen, gør jeg det..

Er bare lidt skidt.. Har barnedåb om 2 uger, og 3 kager der skal laves.. Og 117 andre ting

Anmeld

25. oktober 2009

82Miraklet

Lyder bare super med det Link....

Håber da at de snart finder ud af hvad de skal og at du så hurtigt vil komme ovenpå efter den tur !!!

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.