ja overskriften siger jo det hele. og mit brugernavn opsumerer meget godt mine tanker omkring det.
På forhånd vil jeg godt lige sige at dømmende kommentarer kan jeg ikke bruge til noget. jeg skriver ikke for at få folks medlidenhed.
Havde nogen sagt jeg ville gøre det for en uge siden havde jeg aldrig troet dem, og troede man skulle være temmelig langt ude for at slå sit barn. og det skal man måske også.
Sagen er den at jeg er alene med ham, og han er virkelig voldsom. voldsom temperament, river alt ned, kaster og smadre alt, slår, bider, river, niver osv.
det har været meget hårdt lige siden jeg fik ham, med kolik, ørerproblemer mm.
nu er vi inde i en periode hvor jeg virkelig ikke kan sove, og når jeg endelig kan, så holder han mig vågen. for 6 nat i træk fik jeg næsten igen søvn, og den nat kun 2 timers søvn, og den morgen var han bare ekstra umulig, og jeg var så træt og sur. han blev ved med at rive mig i øjenen og *klask* så kom jeg til at slå ham på benet mens jeg råbte "så stopper du fandme!"
jeg brød sammen, har undskyldt, holde ham hjemme og kyssede ham hele dagen. min opdragelse er normalt generelt blid, men nogle gange kommer jeg til at råbe højt. men aldrig slå... det var noget der bare skete, uden jeg tænkte over det.. Jeg går til psykolog, men jeg er bange for hvis jeg fortæller hende det, om hun så indberretter mig til kommunen.. jeg tror ikke han vil have bedre af at komme væk fra mig, og jeg tror ikke en underretning hængende over hovedet vil gavne nogle af os.. Hvis jeg skulle gøre det igen, hvilket jeg nu frygter, men vitterligt ikke tror jeg ville gøre, så ville jeg selv underrrette kommunen. hans tarv er selvfølgelig det vigtigste. Han er heldigvis på ingen måder mærket af episoden. jeg kan bare ikke rigtig komme videre.
hvad skal jeg gøre?