Hetero- men tænder alligevel på kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.206 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2019

Anonym trådstarter

Bliver simpelthen nødt til at høre om jeg er den eneste her der har det på den her måde. 

Jeg er heteroseksuel kvinde. Kan kun se mig selv i et forhold med mænd, og jeg er slet ikke i tvivl. 

Men.. de sidste par år har jeg et par gange oplevet, at kvinder som er en del af mit liv, nogengange får tændt noget i mig. Heg kan mærke at jeg tænder på dem. Det kommer i perioder og så forsvinder det lidt igen.. 

kan ikke helt selv finde ud af om det er normalt eller hvad der sker? Det er typisk kvinder der er lidt ældre end mig og som har lidt autoritet over sig.. 

oppever i andre også dette? ��

Ps.. er gift med en mand og vi har været sammen en del år efterhånden.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det tænker jeg ikke der er noget unormalt i jeg har aldrig oplevet forelskede følelser overfor en kvinde, men jeg tænder rigtig meget på kvindekroppe- det er 2 helt forskellige ting for mig jeg tænder naturligvis  også på mænd, ellers ville det være ret træls for mit sexliv med min kæreste  men helt bundærligt, så synes jeg faktisk  kvindekroppe er mere attraktive  

Anmeld Citér

30. marts 2019

HapsHapsHaps

Jeg tænker det er helt normalt - jeg kan godt genkende det fra mig selv. Romantisk er jeg udelukkende interesseret i mænd - men når jeg fx ser erotiske film eller læser noveller, så tiltaler det mig klart mest hvis der kun er kvinder involveret. 

Min kæreste synes for øvrigt at det er ret frækt og er ret glad for tanken om hvis den slags fantasier skulle indspille sig i virkeligheden. Det er helt uproblematisk i vores forhold at det forholder sig sådan

Anmeld Citér

30. marts 2019

Hjemmegaaende

Præcis samme her. Eller jeg tror egentlig godt jeg kunne leve i et forhold med min kvinde, men jeg er gift med min mand og glad for ham. Men finder egentlig kvinder mere sexede end mænd. Men har primært væretbforelsket i mænd

Anmeld Citér

31. marts 2019

Anonym

Jeg tror at en del af "problemet" er at der ikke rigtig er en opdeling imellem seksualitet og forelskelse i vores samfund. Man kan jo godt "tænde" på en type og kunne forestille sig selv i seksuelle situationer med dem, uden nødvendigvis at ønske et forhold med dem.

I LGBTQ samfundet i Amerika er der noget der hedder "biromatic"(biromatisk), som beskriver at man godt kan blive forelsket i en person af samme/modsatte køn af en selv, men ikke er interesseret i et seksuelt forhold, men fortrækker seksuelt samkvem med det modsatte/samme køn.

F.eks kan en hetero seksuel kvinde, være bi romantisk og kunne forelske sig i andre kvinder, uden at ønske sex med dem. Eller en homo seksuel mand kan være bi romantisk og kunne forelske sig i kvinder uden at ønske sex med dem.

Så hvorfor skulle man ikke kunne være bi seksuel, uden at kunne ønske et forhold med en af ens eget køn?

Jeg kender flere (faktisk specielt mænd) som sagtens kunne forestille sig at have sex med en af eget køn, men ikke kunne forestille sig et forhold med dem.

Anmeld Citér

1. april 2019

Anonym

Anonym skriver:

Bliver simpelthen nødt til at høre om jeg er den eneste her der har det på den her måde. 

Jeg er heteroseksuel kvinde. Kan kun se mig selv i et forhold med mænd, og jeg er slet ikke i tvivl. 

Men.. de sidste par år har jeg et par gange oplevet, at kvinder som er en del af mit liv, nogengange får tændt noget i mig. Heg kan mærke at jeg tænder på dem. Det kommer i perioder og så forsvinder det lidt igen.. 

kan ikke helt selv finde ud af om det er normalt eller hvad der sker? Det er typisk kvinder der er lidt ældre end mig og som har lidt autoritet over sig.. 

oppever i andre også dette? ��

Ps.. er gift med en mand og vi har været sammen en del år efterhånden.. 

Det er det som kaldes biseksuel Der er forskellige grader om man er mere til den ene eller den anden, eller lige til begge. Hvis en fra det andet køn kan tænde en så er der tiltrækning og så er man bi seksuel. Hvis du er ren hetero seksuel ville du ikke sammenligne en kvinde med noget sexet eller noget som kunne tænde dig Ikke at sige at man ikke godt ville kunne se hvornår nogen var smukke. Men de følelser som bliver påvirket i lyst området af hjernen viser hvad man er. 

Er selv biseksuel, har været sammen med min mand i mange år, har været sammen med en kvinde 1 gang, og men kan stadig blive tændt af kvinder Tror der er flere som render rundt og er biseksuelle uden at vide det eller ville stå ved det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.