operationen kender jeg ikke noget til, men narkose har jeg været i en del gange. Jeg har absolut ingen dårlige erfaringer med det.
Du får et lagt et drop, dette synes jeg kan være ret så ubehageligt. Når du er kommet ind på operationsstuen og op på lejet bliver der som regelt lige tjekket cpr nr osv. Og så giver de dig medicinen i droppet. Jeg har alle gange kunne mærke det trak op igennem armen, ikke at det har været ubehageligt. og så har jeg få en en lille skid på
Jeg er blevet puttet, fået maske på og der bliver sagt, kan du sove godt. Nogle prøver at nå at tælle ned fra 10, jeg prøver altid at få min ilt procent op på 100. Så trækker man nemlig vejret meget dybt, roligt og er knap så anspændt.
jeg er alle gange vågnet ret hurtigt op og har ikke været dårlig. Den ene gang skældte jeg ud over at jeg havde tabt mine strømper på operationsstuen, der er skide koldt der inde så synes det var tarveligt at de ikke havde givet mig dem på
Sidste gang var efter en hofteoperation. Jeg lå på 2 sengs stue med en pige der skulle have samme operation som jeg. Jeg skulle først til, så da de kørte hende ned i venteposition på operationsgangen blev jeg kørt ud af operationsstuen. Hun fortalte efterfølgende at jeg havde snakket helt vildt, grinet og spurgt hvorfor jeg ikke kunne mærke mit ben. Hun var blevet skide bange over det med benet men jeg havde forventet at vågne op med mega mange smerter og det gjorde jeg slet ikke
Dette kan jeg ikke huske og får som sagt en lille rus. Men jeg er som regelt frisk efter 1.time eller 2
pøj pøj med det 
Anmeld
Citér