Har du været stresset, presset eller måske bar e haft meget om ørene på det sidste?
Jeg spørger fordi at jeg kan genkende meget af din beskrivelse dengang jeg selv (ud af det blå) blev ramt af pludselig opståede angstanfald.
For mig var det også en pludselig følelse af at skulle besvime, på den måde hvor det sortner for øjnene, og følelsen af at være “ i en osteklokke” alt lyd forsvandt, og jeg havde ikke rigtigt begreb om hvor jeg befandt mig eller hvad der præcist skete. Dog havde jeg ikke som du, ondt i bryst og arm.
Jeg tænker at det kunne være en mulighed udelukkende fordi det for mig kom uden advarsel. Jeg var ikke angst for mennesker, situationer, eller noget specifikt og har heller ikke det jeg vil betegne som en “skrøbelig” psyke. Men det kom, følte jeg, ud af det blå. Idag er jeg mere opmærksom på advarselssignalerne, men det var jeg ikke dengang, så jeg var faktisk oppe hos lægen for at få lavet en ekg fordi jeg var sikker på at det var noget med mit hjerte. Men fysisk var jeg sund og rask.
Smut forbi din læge, uanset hvad, i det mindste vare for at udelukke det skulle være noget alvorligt.
Og forresten - God bedring!
Anmeld
Citér