Smerter efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2019

Anonym trådstarter

Jeg fik en kirurgisk abort i torsdags.

Siden igår aftes har jeg haft smerter som er svarende til slemme mens smerter/og stærkere smerter end det, i underlivet. Det er dog turevisesmerter, så de er ikke konstante.

Jeg føler samtidig at mit underliv spænder op hele tiden, nærmest som en plukve måske? 

Berøring af maven/underlivet udefra gør ondt. 

Jeg kan ikke rigtig vurdere om det er forventeligte smerter eller om jeg bør tilses af en læge.. 

Er der nogen der har prøvet at få en ka som kan fortælle hvordan det var for jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Siden igår aftes har jeg haft smerter som er svarende til slemme mens smerter/og stærkere smerter end det, i underlivet. Det er dog turevisesmerter, så de er ikke konstante.

Jeg føler samtidig at mit underliv spænder op hele tiden, nærmest som en plukve måske? 

Jeg kan ikke rigtig vurdere om det er forventeligte smerter eller om jeg bør tilses af en læge.. 

Er der nogen der har prøvet at få en ka som kan fortælle hvordan det var for jer?

Jeg genkender ingen af tingene fra min KA. Jeg ville kontakte lægevagten 

Anmeld Citér

23. marts 2019

fehår

Afsted til vagtlægen med dig, bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

23. marts 2019

CarinaSB

Anonym skriver:

jeg havde mens smerter i 3 dage efter .. men ikk så stræke smerter som du beskriver .. :( Jeg ville bestemt ringe til vagtlægen og lige blive tjekket. Det fik jeg af vide af sygeplejesken at jeg skulle kontakte vagtlægen hvis jeg fik stærke smerter .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.