Gallakjole!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.207 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Frøken Sørensen

HJÆÆÆÆLP!!!

Jeg skal til galla d.21 nov... igen igen...  Nogen som ved hvor man evt. kan være heldig at finde nogle pæne, ikke alt for dyre kjoler? Skal være lange! Og i Københavns området. (er 27 uger henne nu og indtil videre sidder det hele heldigvis kun på maven).

Det er til galla på officerskolen i København, så jeg kan ikke bare lige hoppe i en lille sag som hænger i skabet :-)

Årh, håber der er en sød sjæl derude som kan hjælpe... Jeg er begyndt at få stress over det, hehe... sys jeg har ledt over alt. Og det er så det tredje bal vi skal til inden for 2,5 år... og udover det her i november, så tager vi da os lige et til i juni ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

malou

Miss G skriver:

HJÆÆÆÆLP!!!

Jeg skal til galla d.21 nov... igen igen...  Nogen som ved hvor man evt. kan være heldig at finde nogle pæne, ikke alt for dyre kjoler? Skal være lange! Og i Københavns området. (er 27 uger henne nu og indtil videre sidder det hele heldigvis kun på maven).

Det er til galla på officerskolen i København, så jeg kan ikke bare lige hoppe i en lille sag som hænger i skabet :-)

Årh, håber der er en sød sjæl derude som kan hjælpe... Jeg er begyndt at få stress over det, hehe... sys jeg har ledt over alt. Og det er så det tredje bal vi skal til inden for 2,5 år... og udover det her i november, så tager vi da os lige et til i juni ;-)

smiler... kender godt turen til galla... dog var jeg hos garderhusarerne  

Jeg købte min kjole inde på Vesterbrogade miss morgan hedder den vist... super flotte kjoler...

god fest

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

Honningblomst

Miss G skriver:

HJÆÆÆÆLP!!!

Ih, hvor lyder det dejligt...hvor høj er du og hvor tung.. jeg har nemlig en super smuk sart grøn kjole som bindes på ryggen. Købt til et bryllup og kun brugt den ene gang.

Men altså, sig til

Knus Eva-

Anmeld

19. oktober 2009

trine1989

jeg har faktisk en flot sort kjole jeg kun har brugt en gang og er noget blødt stof som kan strækkes og sidde godt på maven

Håber det hjælper ellers er der jo trendsales

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. oktober 2009

heaven

trine1989 skriver:

jeg har faktisk en flot sort kjole jeg kun har brugt en gang og er noget blødt stof som kan strækkes og sidde godt på maven

Håber det hjælper ellers er der jo trendsales

Knus

WOOOOOW - den ser godt nok flot ud.... sikke en kjole!!!! Bare det var mig der kunne bære sådan en - suk....

Jannie

Anmeld

19. oktober 2009

trine1989

heaven skriver:

WOOOOOW - den ser godt nok flot ud.... sikke en kjole!!!! Bare det var mig der kunne bære sådan en - suk....

Jannie

Tak det var sødt sagt

men den hænger så flot så den ser bare godt ud på alle. da jeg købte den vejede jeg lige 6 kg mindre og passer den stadig

har bare ikke brugt den andet end en nytårsaften

Anmeld

19. oktober 2009

heaven

trine1989 skriver:

Tak det var sødt sagt

men den hænger så flot så den ser bare godt ud på alle. da jeg købte den vejede jeg lige 6 kg mindre og passer den stadig

har bare ikke brugt den andet end en nytårsaften

hehe, kan med garanti fortælle dig, den IKKE ville sidde flot på mig.... er det den du har på på dit profilbillede??

Jannie

Anmeld

19. oktober 2009

Stineve

Prøv at søg på ingesonne på trendsales... hun har en masse gallakjoler, og da hun desværre er ramt af finanskrisen og må lukke sin forretning, ja så sælger hun med 50% besparelse... dog er det på nettet du skal købe det, men måske du kan aftale med hende at mødes, så du kan prøve... da hun bor ved holte...

Anmeld

19. oktober 2009

trine1989

heaven skriver:

hehe, kan med garanti fortælle dig, den IKKE ville sidde flot på mig.... er det den du har på på dit profilbillede??

Jannie

nej det er en anden kjole

Den her bliver bundet om halsen og har såden et sølv smykke ved brystet

jeg kan godt lide at den falder som den gør for den skjuler lige mave og det ekstra der sidder på lårene hehe... sådan blir det jo når man godt kan lide chokolade

Anmeld

20. oktober 2009

Frøken Sørensen

Vil da lige prøve den butik inde på vesterbrogade

Stine - Har snakket med hende Ingesonne på trendsales... Og det knibe lidt med kjoler hvor maven kan være i 

Trine, super flot kjole... Desværre skal den være lang! øv. Men hvad str. er den og hvad skal du have for den? :-)

Eva... Jeg er 173 uden sko... Men kan du ikke prøve at sende et billede af den... min mail er gitte1985@hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.