Hvor længe kan hun trække den skilsmisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2019

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano da det ikke skal kunne findes på netten.. 

Den står sådan at jeg har søgt om skilsmisse for 4 mdr siden da jeg ikke ønsker at leve sammen med min søns mor mere grund mange personlig ting.. Min søn er 3 år

Men hun vil ikke skrive under på at blive skilt

Jeg har været i statsforvaltningen 2 gange hvor hun er valgt at udeblive sidste gang var først i marts mdr det er vider sent til ratten og har fået dato men hvad hvis hun heller ikke kommer der hvad sker der så hvor lange kan det her forsætte

Jeg vil jo bare gerne have det godt med min søn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2019

MorTil3+

Anonym skriver:

Jeg skriver som ano da det ikke skal kunne findes på netten.. 

Den står sådan at jeg har søgt om skilsmisse for 4 mdr siden da jeg ikke ønsker at leve sammen med min søns mor mere grund mange personlig ting.. Min søn er 3 år

Men hun vil ikke skrive under på at blive skilt

Jeg har været i statsforvaltningen 2 gange hvor hun er valgt at udeblive sidste gang var først i marts mdr det er vider sent til ratten og har fået dato men hvad hvis hun heller ikke kommer der hvad sker der så hvor lange kan det her forsætte

Jeg vil jo bare gerne have det godt med min søn 

For mig tog det halvandet år før retten tvang min x mand til at underskrive, han udeblev også hele tiden, men her var der så også både forældremyndighed og samværs sag der også skulle afgøres. Håber ikke det tager så lang tid for dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.