Rødhåret princess

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
9 svar
7 synes godt om
20. marts 2019

Anonym trådstarter

Vi har ud af det blå fået en rødthåret princess 

vi kender ingen der “lever nu” der har så rødt hår  ( hun har arvet det fra min oldemor )

jeg er meget optaget at tage billederne og farver, og er ved at lære 

hvad farver klær en rødhåret lille baby med brune øjne og rødt hår? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2019

Strain

Den farve du giver hende på? Altså, vi taler om en helt lille baby, gør du ikke? Sådan en som har tøj på, fordi de endnu ikke kan holde varmen selv, som mest sover eller ligger i en dyne alligevel?

Om du putter hende i gult, grønt eller blodrødt, så ser hun nok fin ud i det hele.

Anmeld Citér

20. marts 2019

Anonym trådstarter

Strain skriver:

Den farve du giver hende på? Altså, vi taler om en helt lille baby, gør du ikke? Sådan en som har tøj på, fordi de endnu ikke kan holde varmen selv, som mest sover eller ligger i en dyne alligevel?

Om du putter hende i gult, grønt eller blodrødt, så ser hun nok fin ud i det hele.

Hun er ikke en baby 

hun er 2 år 

Anmeld Citér

20. marts 2019

Tommelise

Hvad med grøn ?

Anmeld Citér

20. marts 2019

fehår

Jeg har rødt hår og brune øjne. Jeg ser ikke godt ud i rød, hot pink og orange, men støvede farver som grøn klæder mig rigtigt godt. Jeg kan også sagtens bære afdæmpet lyserød, bordeaux og lilla. Pangfarver er bare ikke et hit. 

Min datter har brune øjne og brunt hår med rødt skær, men hun kan bære alle farver. Så snyd!

Anmeld Citér

20. marts 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Min 3 årig har osse rødt hår og den eneste farve jeg ikke giver hende på er orange. 

Ellers bruger jeg meget lysserrødt bare fordi jeg er vild med det på mine piger 

Anmeld Citér

20. marts 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg har rødt hår og brune øjne. Jeg ser ikke godt ud i rød, hot pink og orange, men støvede farver som grøn klæder mig rigtigt godt. Jeg kan også sagtens bære afdæmpet lyserød, bordeaux og lilla. Pangfarver er bare ikke et hit. 

Min datter har brune øjne og brunt hår med rødt skær, men hun kan bære alle farver. Så snyd!

Tak for svaret 

Anmeld Citér

20. marts 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi har ud af det blå fået en rødthåret princess 

vi kender ingen der “lever nu” der har så rødt hår  ( hun har arvet det fra min oldemor )

jeg er meget optaget at tage billederne og farver, og er ved at lære 

hvad farver klær en rødhåret lille baby med brune øjne og rødt hår? 

Grøn

Anmeld Citér

20. marts 2019

koeapabshicar

Flere i min familie har rødt hår og blålige øjne. De klæder sig rigtig flot i afdæmpede støvede farver, grønlige, røde, blå og brunligt nuancer. Der er dog også en der ofte har lidt hen af pang blå på og det klæder hende så smukt. 

Anmeld Citér

20. marts 2019

ChesireKitty

Jeg må indrømme at jeg overhovedet ikke har skænket det én eneste tanke, om min datters tøj passer til hendes hår 

Hun er 4 og har de skønneste røde lokker og klare, blå øjne. Hun er meget glad for lilla, så derfor har hun meget tøj i lilla nuancer og jeg synes da at det klør hende meget godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.