Det er dejligt at være gravid, men synes det hele er noget øv fortiden.
Jeg har arbejdet på min arbejdsplads i sidste 2 år og har været glad for at være der. Men synes krisen er svær at komme igennem. Siden marts sidste år er der 6 af kollegaerne blevet fyret, 3 har selv sagt op og 2 er blevet ansat. Det har virkelig været hårdt at se sine gode kollegaer være kede af det og stemningen har været meget præget af hele stituationen.
For cirka 3 uger siden fik vi så den besked at vi er 2 for meget, altså enten skulle der fyret 2 ellers fik vi alle mulighed for at gå ned i tid. Det har så gjort at stemningen er blevet være. Det er ikke alle som har mulighed for at gik ned i tid. Vi har jo alle hver vores private situation at tage stilling til. Jeg har selv valgt at gå ned i tid, men jeg ved ikke hvor mange som har sagt ja til tilbudet.
Lige nu skal vi have svar på det hele på onsdag, måske bliver ingen fyret, måske bliver 2 fyret. Ved ingen ting......
Synes det påvirker min grvilitet meget og har svært ved at tænke positivt. Jeg har fået afvide at de ikke kan fyre mig pga min gravilitet. Men så føler jeg, at jeg kan være "skyld" i at en anden bliver fyret.
Jeg har overvejet at ringe og snakke med min læge omkring det hele. Men ved faktisk ikke hvad jeg skal gøre. Det blev lidt langt, men puha bare det snart var onsdag og man fik et svar.
Rikke 21+1
Anmeld