Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eller har har lavet idag?. Guldklumpen og jeg er igang med at bage snegle og rosinboller for det regner saa vi kan ikke komme paa legepladsen. Regn, regn, regn...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ork! jeg er ved at lægge sidste hånd på min bachelor opgave - det ku sørme være dejligt med boller og snegle og en kop varm the her til aften!
Tjuhl skriver: ork! jeg er ved at lægge sidste hånd på min bachelor opgave - det ku sørme være dejligt med boller og snegle og en kop varm the her til aften!
jamen, du maa bare gaa igang. vi keder os saadan en regnfuld mandag og saa er det jo en god undskyldning for at bage.
Jeg har haft 1. arbejdsdag efter en uges ferie.Ungerne har været så søde og vi har bare hygget os.Og så sov de dejligt længe til middag så en god lang middagspause til mig
TbCp skriver: Jeg har haft 1. arbejdsdag efter en uges ferie.Ungerne har været så søde og vi har bare hygget os.Og så sov de dejligt længe til middag så en god lang middagspause til mig
uhhh.. det er skont naar ungerne er i godt humor og sooode- saa gaar alt let
her er opskriften hvis nogen skulle faa lyst- http://www.arla.dk/Karolines-Kokken/Opskrifter/snegle/
billede af guldklumpen der bager
test
uhm de snegle ser gode ud.
Hvilken opskrift bruger du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128