Da jeg var 10-11 år, måske lidt yngre, måske lidt ældre! Jeg vil skyde på det har været mellem 1999 og 2002. Der sendte de en “børneserie” muligvis på dr i forbindelse med børne1’eren (hed det dét?)
de eneste informationer jeg kan huske:
serien handler om en skoleklasse på udflugt på er slot (muligvis Egeskov, men jeg er ikke sikker). Her bliver 4 af børnene (ca. 12-14 år)- 2 drenge og 2 piger, bidt af et flyvende vampyrgebis. Derefter følger man børnene der er blevet til vampyrer. De sover i kister i en grotte/kælder, og man følger dem have hjemvé, drikke blod af poser, og blive forelskede i hinanden.
Jeg kan huske lidt af intro/slut-sangen der lød noget alá “blod, ja det kan vi li’
vi sætter tænderne i’
dem og dig
vi suger blod”
Serien var dansk og jeg gætter på den var på 5-6 episoder med en varighed på 10-20 min pr. Afsnit!
Jeg har tænkt på den serie flere gange i løbet af årene, og googlet løs, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er for en! Og det irritere mig grænseløst.
Måske kan nogen komme med flere informationer SOM de kan huske? Måske ikke navnet, men bare noget der giver lidt mere at gå efter, i jagten på den glemte serie
Bid jer ikke fast i nogen af mine informationer, de er muligvis ikke helt korrekte, men hvis i kan huske serien, så giv endelig lyd! Jeg føler nogen gange jeg er den eneste der har set den
Anmeld
Citér