Vil I ikke hjælpe med at stemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
15 synes godt om
14. marts 2019

Steph_Laurits

Hej Kvinder,

Vil I ikke hjælpe mig med at få nogle stemmer på vores smukke 4 uger gamle søn Elvin?

Konkurrencen slutter imorgen kl. 12.. Jeg håber inderligt at I vil hjælpe.. 

I skal trykke "synes godt om" ved billede 2 før stemmen tæller 

Det er Babysam Hernings facebook side 

https://www.facebook.com/2131864080398758/posts/2233663636885468/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2019

Sandratoft

Steph_Laurits skriver:

Hej Kvinder,

Vil I ikke hjælpe mig med at få nogle stemmer på vores smukke 4 uger gamle søn Elvin?

Konkurrencen slutter imorgen kl. 12.. Jeg håber inderligt at I vil hjælpe.. 

I skal trykke "synes godt om" ved billede 2 før stemmen tæller 

Det er Babysam Hernings facebook side 

https://www.facebook.com/2131864080398758/posts/2233663636885468/

Hvis jeg stemmer på din søn, så hedder konkurrencen ikke”Danmarks sødeste baby” men istedet “den baby hvis mor har tigget om flest stemmer” 

Derfor stemte jeg på den af de 3 babyer dom jeg faktisk syntes var den sødeste. 

Anmeld Citér

15. marts 2019

asphodel

Sandratoft skriver:

Hvis jeg stemmer på din søn, så hedder konkurrencen ikke”Danmarks sødeste baby” men istedet “den baby hvis mor har tigget om flest stemmer” 

Derfor stemte jeg på den af de 3 babyer dom jeg faktisk syntes var den sødeste. 

For at være retfærdig over for TS, så tror jeg at ALLE mødre/forældre, som tilmelder deres babyer til sådanne konkurrencer, er LIGE desperate efter opmærksomhed.

Anmeld Citér

15. marts 2019

Sandratoft

asphodel skriver:

For at være retfærdig over for TS, så tror jeg at ALLE mødre/forældre, som tilmelder deres babyer til sådanne konkurrencer, er LIGE desperate efter opmærksomhed.

Jeg er enig. Jeg forstår nok bare ikke de her konkurrencer, da de ikke har særlig meget at gøre med babyerne, men mere deres forældre og hvor mange stemmer de kan få. 

Anmeld Citér

15. marts 2019

AnoMor

Sandratoft skriver:

Jeg er enig. Jeg forstår nok bare ikke de her konkurrencer, da de ikke har særlig meget at gøre med babyerne, men mere deres forældre og hvor mange stemmer de kan få. 

Jeg er helt enig og har gjort som du. Jeg stemte på den jeg syntes var sødest.  

desuden er det en unfair konkurrence når de er to spædbørn og en tumling. De skulle da have været samme alder 

Anmeld Citér

15. marts 2019

Sandratoft

AnoMor skriver:

Jeg er helt enig og har gjort som du. Jeg stemte på den jeg syntes var sødest.  

desuden er det en unfair konkurrence når de er to spædbørn og en tumling. De skulle da have været samme alder 

Sådan af ren nysgerrighed, hvordan er det unfair? 

Er det fordi han drengen med håret ser mest cute ud? 

Anmeld Citér

15. marts 2019

AnoMor

Sandratoft skriver:

Sådan af ren nysgerrighed, hvordan er det unfair? 

Er det fordi han drengen med håret ser mest cute ud? 

Nej ud fair på sen måde at jeg personligt ikke synes man kan sammenligne en 1 årig med en på 1-3 mdr. 

Babyer vil altid høste flest stemmer over en 1 årig i sådan en konkurrence. Derfor er det unfair for drengen da han ikke har en chance. Hvor imod hvis det er jævnaldrende. Så er det lige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.