Når man selv beder om det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
6 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2019

HBV

Jeg er blevet tilbudt en lege aftale med et barn, der har skoldkopper.. Således at min datter på 6 mdr måske ville blive smittet. Ville I gøre det 

Et andet aspekt i sagen : min søn på 9 har haft skoldkopper - Og han fik helvedesild da han var 5 år...en rigtig slem omgang

Ville han ku risikere at få helvedesild igen, når lillesøster får skoldkopper? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2019

Soonmom

Siger man ikke under 6 måneder kan de få det igen, så jeg ville ikke når det er så tæt på "skillelinjen"

Anmeld Citér

14. marts 2019

HBV

Soonmom skriver:

Siger man ikke under 6 måneder kan de få det igen, så jeg ville ikke når det er så tæt på "skillelinjen"

Den har jeg ik hørt om.. Min dreng var 2 år da han fik skoldkopper og 5 da han fik helvedesild. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym

Jeg er blevet tilbudt en lege aftale med et barn, der har skoldkopper.. Således at min datter på 6 mdr måske ville blive smittet. Ville I gøre det 

Et andet aspekt i sagen : min søn på 9 har haft skoldkopper - Og han fik helvedesild da han var 5 år...en rigtig slem omgang

Ville han ku risikere at få helvedesild igen, når lillesøster får skoldkopper? 

Jeg ville ikke udsætte så lille et barn med dem. Man kan ikke rigtig forklare der om kløen og irritationen. Synes det er en unødvendig ting at udsætte så lille en for. Ville helt sikkert vente et par år. 

Tænker også i takt med at hun i forvejen sover dårligt om natten. Det vil jo ikk ligefrem hjælpe på det

Ang helvedsild kan man få det flere gange.