Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har taget en test og er ca 3+3/3+4 (hvis jeg er noget...), ved godt det er tidligt at teste Jeg synes der er en lille bitte streg (samme tykkelse som kontrolstregen), og jeg synes også at kunne se den i negativ lyse op. Men jeg er i tvivl om det er en skyggestreg! Er der nogen der ved om skyggestreger lyser op i negativ? Jeg har taget billede, det er dog bare taget efter tid...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser en negativ test.
Skal man redigere i et billede, for at se noget, er testen negativ.
Stregen skal kunne ses med det blotte øje.
Det er stadig tidligt, så vent nogle dage.
Anonym skriver: Jeg har taget en test og er ca 3+3/3+4 (hvis jeg er noget...), ved godt det er tidligt at teste Jeg synes der er en lille bitte streg (samme tykkelse som kontrolstregen), og jeg synes også at kunne se den i negativ lyse op. Men jeg er i tvivl om det er en skyggestreg! Er der nogen der ved om skyggestreger lyser op i negativ? Jeg har taget billede, det er dog bare taget efter tid...
Jeg kan også godt se en ekstra streg. Men ser ikke nogen farve i så jeg ville betegne den som negativ og vente med at teste igen til udeblevet mens
Anonym skriver: Jeg kan også godt se en ekstra streg. Men ser ikke nogen farve i så jeg ville betegne den som negativ og vente med at teste igen til udeblevet mens
Tak for svar - jeg tror du har helt ret!! Det er helt sikkert min utålmodighed der gør at jeg overhovedet har brugt tid på den her test
jeg må vente pænt til testdag
Anonym skriver: Jeg ser en negativ test. Skal man redigere i et billede, for at se noget, er testen negativ. Stregen skal kunne ses med det blotte øje. Det er stadig tidligt, så vent nogle dage.
Tak for svar! Og du har helt ret! Jeg må udholde ventetiden og bruge den på noget mere fornuftigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128