Skyggestreg i negativ...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2019

Anonym trådstarter

Jeg har taget en test og er ca 3+3/3+4 (hvis jeg er noget...), ved godt det er tidligt at teste �� Jeg synes der er en lille bitte streg (samme tykkelse som kontrolstregen), og jeg synes også at kunne se den i negativ lyse op. Men jeg er i tvivl om det er en skyggestreg! Er der nogen der ved om skyggestreger lyser op i negativ? Jeg har taget billede, det er dog bare taget efter tid...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2019

Anonym

Jeg ser en negativ test. 

Skal man redigere i et billede, for at se noget, er testen negativ. 

Stregen skal kunne ses med det blotte øje. 

Det er stadig tidligt, så vent nogle dage. 

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har taget en test og er ca 3+3/3+4 (hvis jeg er noget...), ved godt det er tidligt at teste �� Jeg synes der er en lille bitte streg (samme tykkelse som kontrolstregen), og jeg synes også at kunne se den i negativ lyse op. Men jeg er i tvivl om det er en skyggestreg! Er der nogen der ved om skyggestreger lyser op i negativ? Jeg har taget billede, det er dog bare taget efter tid...

Jeg kan også godt se en ekstra streg. Men ser ikke nogen farve i så jeg ville betegne den som negativ og vente med at teste igen til udeblevet mens  

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan også godt se en ekstra streg. Men ser ikke nogen farve i så jeg ville betegne den som negativ og vente med at teste igen til udeblevet mens  

Tak for svar - jeg tror du har helt ret!! Det er helt sikkert min utålmodighed der gør at jeg overhovedet har brugt tid på den her test ��

jeg må vente pænt til testdag ��

Anmeld Citér

14. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ser en negativ test. 

Skal man redigere i et billede, for at se noget, er testen negativ. 

Stregen skal kunne ses med det blotte øje. 

Det er stadig tidligt, så vent nogle dage. 

Tak for svar! Og du har helt ret! Jeg må udholde ventetiden og bruge den på noget mere fornuftigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.