Holtermonitering/hjerte optagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har haft en monitor etableret for, at måle min hjerterytme over 2 døgn pga et længere forløb med for lav puls og har i dag modtaget en indkaldelse til sygehuset med "svar på holtermoniter" 

Er der nogen der har fået foretaget denne og fået svaret i en samtale på sygehuset? Bliver bekymret for om det har fundet noget alvorligt, da sygeplejersken sagde, at svaret ville sendes til min egen læge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2019

Christabelle

Anonym skriver:

Hej

Jeg har haft en monitor etableret for, at måle min hjerterytme over 2 døgn pga et længere forløb med for lav puls og har i dag modtaget en indkaldelse til sygehuset med "svar på holtermoniter" 

Er der nogen der har fået foretaget denne og fået svaret i en samtale på sygehuset? Bliver bekymret for om det har fundet noget alvorligt, da sygeplejersken sagde, at svaret ville sendes til min egen læge. 

Jeg har haft sådan en monitor på 3 gange. 1 gang i 2 døgn, 1 gang i en uge og 1 gang i 6 uger. Alle gange har jeg skullet til samtale på sygehuset for at få svaret. Der var ikke fundet noget nogen af gangene, så det behøver ikke at betyde der er noget galt 

Anmeld Citér

11. marts 2019

Tommelise

Det er helt normalt, at svaret på en undersøgelse sendes til egen læge.

Anmeld Citér

11. marts 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Det er helt normalt, at svaret på en undersøgelse sendes til egen læge.

Beskeden var også, at svaret ville sendes til egen læge, men nu har jeg fået indkaldelse til sygehuset til svar.

Anmeld Citér

11. marts 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Beskeden var også, at svaret ville sendes til egen læge, men nu har jeg fået indkaldelse til sygehuset til svar.

Min mor har haft sådan en monitor på, men jeg kan ærligt ikke huske, om hun blev indkaldt til en samtale på sygehuset.

Jeg håber, at du ikke skal vente for længe på samtalen.

Anmeld Citér

11. marts 2019

Anonym

Jeg havde en i 2 døgn for 3 år siden, pga blodtryksfald i tide og utide. Jeg fik bare brev med svar om at der ikke var noget og at yderligere undersøgelser skulle gå igennem egen læge. 

Anmeld Citér

11. marts 2019

Bellabum

Min mand havde en på fra Roskilde Sygehus for vel 5-6 år siden. Han var inde til svaret selvom alt var normalt

Anmeld Citér

11. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Det er normalprocedure at man skal ind til svar.

Anmeld Citér

12. marts 2019

anonym12

Jeg fik svaret på min undersøgelse på hospitalet (hvidovre). Mit hjerte slår nogle ekstra slag, men det er farligt og de anbefalede kun medicinering, hvis jeg var meget generet af det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.